Nekad biggie193 | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

biggie193

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199192786731/

Vad är ditt namn i verkligheten? jonathan

Vad är ditt discord namn? papa smurf#9015

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Biggie Juke. Biggie är uppväxt i en stad som heter palito. Biggie har haft det jobbig med pengar och mat så han brukar snå grejer. Biggies mamma är död och han pappa är bort från hans liv. Biggie snodde dricka och korv men vart tagen av polisen, polisen sa om vi får ett larm om att det är du så utvisas du från palito. han rånade en butik och då kom polisen och tog han och sa att vi ska utvisa dig till en stad som heter unive. Biggie hoppas att han kan få ett bättre jobb och tjäna pengar så han it behöver sno grejer. Biggie vill bli polis för att kunna hjälpa folk som va i hans situation.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för att då låser jag upp nya möjligheter och kommer kunna höja mitt RP till 100% jag kan alla regler så jag bryter inte och gör dålig RP. jag skulle vilja bli polis för dom it har så många och vill höja lite mer RP som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra RP roliga scenarion utveckla servern hjälpa folk i ooc om dom behöver. sprida posivitet så folk kan vara glada. och jag gillar o prata så då blir det mer RP än att alla sitter i en bil och är tysta

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid måste vinna och man kan förlora och då måste man acceptera det.

Hur hittade du Unive? en kompis sa att det är en seriös RP server

Nekad, Du måste vänta 1 vecka innan du kan ansöka igen efter Indraget Medlemskap!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka