Nekad Biggie09 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biggie09

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon trejegård

Vad är ditt discord namn? sheriff

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Biggie björkson han e för det mesta en vanlig civil person men kan vara litte busig sat säga han va upväxt med en store bror som hette Juan som blev skjuten när Biggie var bara ett barn men nu är han inte ett barn längre och ska ta hemd på dom som döda hans bror.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med många skratt och roliga senarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ett scenario ska vara roligt för både vinnarna och förlorarna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja man ska inte rdm,vdm,metagaming,copbait,combat log och det är några av reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej det här e min första RP server men jag ska göar mitt besta att inte förstöra och följa reglerna för att alla ska ha en bra upplevelse

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är trevlig och snäll har jag hört av andra spelare jag har träffat och vill bar kunna uppleva ett mer avanserat och mer realistics RP ande M.V.H LEON Hoppas ni har en bra dag

Nekad.
Anledning:
utveckla karaktärsbeskrivningen, vad du kan bidra med till serverns rp samt vad det innebär att spela för motpartens vinning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka