Nekad Biggie09 | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biggie09

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198875983261/

Ditt Hex-ID: linken finns inte längre när jag sökte

Vad är din discord tagg? sheriff#3611

Vem var det som bannade dig? Maradona.Goat

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-17 002230.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag skörde över en grabb

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde min skoter sen vill en grabb testa den och jag låter han sen så kommer min vän och sparkar av ha nså sätter jag mig på så att han inte snor den sen sparkar han av mig och kör iväg sen kör han runt och baitar mig och låsas att han ska ge mige den så och innan allt också så noka han mig på meko iallafall sen får jag den och så åker jag in på meko och kör på han en gång för a få pay back sen slår han andra grabben han för hans pay back sen tar han up baesboll trä och nokar mig igen och slår han andra som heter Abdi sen tar han min skoter igen så gör han sönder den sän när jag fixat den kör jag över han några gånger för jag var riktigt trött och sur på han sen åkte han efter mig och försökte döda mig så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men jag tycker inte det är rätt vist för dom strunta i när han RDM men när jag VDM för jag fick nog av att han skulle hålla på men jag förstår att helpersana inte kan hålla kol på allt tycker jag ändå att det är lite orättvisa

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror inte jag har blivit bannad förut dock har jag blivit kickad för lalla men det var när var ny och va inte så smart och jag har lärt mig mycket sen dess

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja men jag blev bar så sur och såg min chans så det va nog inte så smart men jag blev så förbanad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska lösa konflikter på andra sätt en att brytta mot reglerna och försöka att hålla mig under kontroll när jag blir sp sur

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag M.V.H Leon AKA Biggie Björkson

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka