Accepterad Biggi | Ban Överklagan [Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biggi

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199344145029

Ditt Hex-ID: steam:1100001527c5285

Vad är din discord tagg? randylahey9540

Vem var det som bannade dig? Crackie

Bild på banmeddelande: gatsby.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Mitt ordförråd vreds uppochned och jag använde oacceptabla ord emot en annan människa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Självklart, jag befann mig med min kompis på den nyöppnade fightklubben vid trygghansa. Min kompis försökte genast stöta på en vacker kvinna han lagt ögonen på, kvinnan trakasserade min vän istället för att ta emot hans komplimanger. Hon kallade han en busunge och en "flintisbög" - Min karaktär blir givetvis förebannad och jag försöker att hjälpa min vän ur denna sits, därför glider jag fram till henne och säger "döh dina jävla slyna" för att få hennes uppmärksamhet, detta gillade inte staff-teamet och det har jag förstående för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag har en bra ban-record sen tidigare och är ingen kille som gillar att bråka eller skapa problem. I stunden uppfattade inte jag att detta var trakasserier, men i efterhand ångrar jag mig grovt och jag skulle gärna be om ursäkt till tjejen jag sagt detta till. Jag som är av den äldre sorten borde kanske ha vetat bättre och jag viker mig för att lära mig. Jag kan lova att detta aldrig kommer att återupprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kan inte hitta några tidigare bans, det kan säkert finnas någon enstaka. Men eftersom det var mer än ett år sedan så minns jag verkligen inte. Definitivt inget lika grovt som detta eftersom jag brukar hålla en bra nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta situationen med andra ord istället för att använda slyna och hora. Jag hade kunnat lugna ner situationen och förklarat för henne att det inte är okej att förnedra någon utan anledning, men istället förnedrade jag henne tillbaka. Där jag bor kallar vi detta en tillbakakaka och det är helt enkelt tillåtet i alla sorters situationer. Men nu förstår jag att man måste ha lite mer respekt för kvinnor, och jag förstår varför.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att förändra mitt ordförråd, jag kommer ha mer respekt för kvinnor generellt och jag kommer inte längre att eskalera situationer på detta vis jag gjort precis.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka