Nekad Bigenbroragge | Ansökan till Servervakt [Jyazz, MediaMarkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus.

Icke Medlem
Meddelanden
321
Reaction score
261
Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus

Vad heter du på discord? 74ragge🦍#6969

Ange ditt födelsedatum 29 Oktober 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? skola 16-23 måndag till fredag lördag söndag 12-02

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) de går tyvär ej men har jag har blivit bannad 5 gånger

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En som man ska se upp, en som inte lallar, bra rp nivå säger något "Ger varning" innan ban / kick För mig är servervakten en mycket pålitlig person, mest från personalen. Att ge vanliga spelare tillgång till kommandon som /kick och /svban är som en stor sak Sen om vi var på plats skulle vi som svs kunna underlätta genom att dela ut kick/bans så att staffsen, inte får onödiga anmälningar som bara skulle hindra/ ta tid från viktigt arbete. Jag skulle betrakta mig själv som en ordentlig servervakt, då jag har spelat här i lite mindre en ett år. Jag tror att jag har en bra förmåga att fatta bra beslut och se på olika scenarier på ett annat sätt, som jag nämnde tidigare,

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Tar allting seriöst ingen som lallar eller bryter mot reglerna Att vara aktiv på servern och bidra med ett bra RP, vilket jag har hört förut, är en positiv sak. Jag ser alltid på olika situationer och scenarier från en annan vinkel, så allt ska vara så rättvist som möjligt. Att vara aktiv på servern och bidra med ett bra RP, vilket jag har hört förut, är en positiv sak. och vill serverns bästa

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En servervakt är som en mini helper, vet att det låter konstigt men typ så. En servervakt ska underlätta för staffs genom att kunna ta åtgärder på plats, så helpers inte får allt för många reports. En servervakt ska heller inte leta efter problem utan kunna finnas till hjälp om ngn behöver det. Servervakter ska föregå med gott exempel och såklart följa alla regler själva och inte göra regelbrott.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är när man t.ex. använder sina perms för att slippa undan exempelvis bans. Det kan också vara att du skiter i att banna din kompis om han gör ett regelbrott. Abuse innebär att man utnyttjar sina perms till sin egen vinning, till exempel revvar sig själv när man egentligen skulle dött. Ansvaret man har som servervakt är att hålla koll så att ingen gör regelbrott på serven där man också ska ha klipp på händelsen om man bannar någon.
 
Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top