Accepterad Big O | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big O

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198375985670/

Ditt Hex-ID: steam:110000118c76206

Vad är din discord tagg? riktigabigo

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-09 182925.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom fick felaktig information från någon annan om att jag hade använt mig av fusk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Donerade för ett inköpt till gänget, stänger sedan av datorn och går iväg i en timme eller två. Kommer tillbacka till att jag inte var en del av discorden och att jag inte heller kunde återansluta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktig, har aldrig fuskat och har inte haft planer på att göra det. Hade en disspyt mott en person som var staff vid den tiden, han har sedan lämnat servern om det betyder något. Enligt staffs och andra ska han har varit anledning till att jag blev bannad. Vet inte om det stämmer så ska inte kasta skit. Men det var också det enda jag kunde komma på som var logiskt i situationen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Under min längre tid på servern har jag fått 4-5 bans, 2st var när jag var ny och inte riktigt förstod mig på sjukvårds rp, har för mig att båda var för fail rp. Dom andra bansen har jag lite svårt att minnas varför dom gavs ut men går säkert att ser, men troligtvis var det att jag hade lite eldmössa och gjorde före jag tänkte till.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt vad jag hade kunnat göra annorlunda, tycker inte att jag har blivit markerad som en dålig rollspelare innan. Har väldigt sällan blivit indragen i support eller bannad om man tänker på den längre tid jag har rollspelat på servern. Hade inte heller blivit anklagad för fusk innan, för mig tyde ingenting på att folk trodde att jag fuska, vilket gjorde det till en tråkig överaskning. Blivit lite sugen på rollspel igen så tänkte att jag testar igen för se om jag kanske kan få igenom mina synpunkter och tankar på situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Skulle kunna säga att jag har utvecklat min rp, har spenderat lite tid på servrarna nopixel och prodigy WL. Men där är det lite loop på rpn, samma saker om och om igen, vilket blir långtråkigt. Så kort sagt utvecklat mitt rollspel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka