Nekad Big Boss | Ban Överklagan [Norrland]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big Boss

Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199002283171/

Ditt Hex-ID: 11000013e1beca3

Vad är din discord tagg? mysterious__man

Vem var det som bannade dig? norrlandsjonte

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-07 130352.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde över en person som frivilligt valt att ställa sig framför min bil när polisen var efter mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid falk och pratade med folk, då gör nån en emote så som jag accepterade då gjorde emoten så att jag slog nån, polisen var där på plats vid falck och såg detta dem valde då att springa efter mig jag sprang då till min bil för att köra iväg men då väljer nån att ställa sig frivilligt framför min bil för att då hjälpa polisen och förhindra mig från att köra iväg, då väljer jag att köra på den personen för att komma iväg från polisen då min karaktär är grovt kriminell. Som sagt så vart jag då bannad för vdm
  • b. VDM (Vehicle Deathmatch)
    • Defintion: Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario.
    • Exempel: Det står en person på gatan. Du kör på honom, utan någon som helst bra anledning.

Det framkommer i definitionen att vdm är ett regelbrott när man inte har en giltigt bakomliggande scenario, men i detta tillfälle så har jag absolut ett bakomliggande scenario då polisen jagade mig och denna man framför min bil ville hjälpa polisen och så förhindrade han mig att köra iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban enligt mig då personen som jag körde på valde att frivilligt springa fram till min bil och stå framför den för att hjälpa polisen, då tycker jag att han får skylla sig själv att han blir påkörd om man springer framför nåns bil för att hjälpa polisen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha valt att hoppa ut ur bilen och blivit gripen av polisen som jag anser är väldigt orealtiskt då min karaktär rpar grovt kriminell, jag kunde inte heller ha sprungit iväg från platsen då jag hade krycka, dem ända alternativen var helt enkelt att bli gripen eller att köra iväg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och nej, jag tycker då den är felaktig som jag sagt tidigare men jag kan försöka i framtiden att hitta en bättre väg att lösa scenariot på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka