Nekad Big Boss | Ban Överklagan [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big Boss

Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199002283171/

Ditt Hex-ID: 11000013e1beca3

Vad är din discord tagg? mysterious__man

Vem var det som bannade dig? Jonte.1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-09 102119.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde banan mig eftersom att jag valde att fly och skjuta polisen när jag var i underläge.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan vart stannade av polisen i en visitations zon dem bad oss hoppa ut ur bilen men då väljer jag att springa efter att en av poliserna slutade rikta mot och så väljer jag att skjuta ner den polisen efter att han började skjuta mot mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig i efterhand nu så förstår jag vad jag gjorde fel, jag förstår polisens och staffsen perspektiv och jag vet att jag gjorde fel då de bästa alternativet i de scenariot var helt enkelt att ge upp nu när jag ser på de hela i efterhand, så jag gjorde fel och nu vet jag de och de kommer ej att ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, jag minns ej alla då vissa är gamla och vissa är nya.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat istället för att springa och skjuta så skulle jag kunna bara hoppa ut ur blev och ge upp och riskera bara ett fängelse straff på vapenbrott istället för att skjuta en polis och eventuellt åka in för mord försök. Jag kunde helt enkelt göra scenariot lite mer roligt för poliserna som var med i scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska tänka på försöka göra rpn roligare för alla parter i scenariot och att jag inte ska försöka fly en plats med poliser där jag ligger i ett underläge.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Du får står för dina handlingar, vänta ut din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka