Nekad Bictor69 | Ban överklagan (Achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bictor69

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199100215988

Ditt Hex-ID: 110000143f242b4

Vad är din discord tagg? Bictor #5922

Vem var det som bannade dig? Falken

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? meta

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de gjorde de för att SOA har ju inte sagt till någon vart deras klubb hus är och sen när jag och mina kommpisar åkte ditt så trodde väll de att jag meta mig dit men det gjorde jag inte så jag vet inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så här jag och mina kompisar var och åkte bil backom några från SOA då när. Det kommer folk ut från deras klubb och börjar hetsa och dom tror ju säkert att jag har tagit infårmatinmen från dc men grejen är att jag har spelat på denna server länge sen SOA startade och man se ju när man ska typ till guldvasknigen att det är något där så klart man vill kolla då liksom. så jag har inte meta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En fel aktig ban man kan liksom ta in dom i support och fråga liksom om hutr man vet vart den ligger och skit och inte bara banna direkt. För asså jag vet ju ig att det ligger där så jag tycker det var lite dåligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var så här jag och en kompis vi var inne på servern då vi var väldigt tröta och vi hade inte hjärnan med oss om vi säger så då vi tar en bil och åker till SOAs klubb hus och går in och letar efter dom som om vi ville dö, men det hände inget då det var inga där eller något så då åker vi där ifrån och kommer tilbacka typ 10 min senare då vi gör samma visa igen vi går in och letar efter dom för att vi vela dö eller vad vil vile komma fram till men det händer inget då heller då åker vi till LTF och går in på deras mark men då händer inget häller min kompis sa att jag skulle följa med han men jag vile inte för att ajg vile inte bli bannad men han fortsäter gå runt på deas mark då det kom en staff eller något och bannad os.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? NJA asså jag hadde ju kunna skitig att stå och prata eller något men asså jag vet inte och att inte följa efter dom till deras klubb men asså det som är att man ser ju SOAs klubb när man ska åka till typ guldvasknigen så jag vet inte. SÅ jag tycker juatt det är lite konstigt så jag vet inte men samtidigt kan jag ju se dom i sin situation att banna mig för att dom kke inte tror att jag inte vet ig att SOA ligger där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA/NEJ

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka