Inaktuell Bichis | Ban Överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bichis

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015976606/

Ditt Hex-ID: 11000013eecde9e

Vad är din discord tagg? Bichis

Vem var det som bannade dig? Hagberg1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-12 Bugg abuse.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel helt ärligt och det måste jag stå för, det går inte att neka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det började med att jag inte kunde sova så jag satte mig vid datorn och gick in på unive, När jag väl var inne ville jag beställa en av mina bilar som inte var i garaget men insåg att jag bara hade 200kr så jag hade inte råd. Då bestämde jag mig för att åka och plocka kemikalier så det var vad jag gjorde... bara att jag tyckte det gick lite för långsamt och jag hade inte tänk att spela så länge så jag började testa en sak jag hade lärt mig av en annan där tidigare på dagen, Att dubbelklicka U. Ingen hade sagt att man kunde bli straffad för det men det skyller jag inte på, jag kunde nästan förstå det, men jag valde att chansa och gjorde det endå, sen efter en stund slutade jag när jag plockat 100 st, vet inte varför men jag kände typ på mig att jag skulle få straff så jag satte mig bara i min bil och började åka iväg och det var då jag fick bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, det är ingen ide att neka. Jag skulle tänkt efter mer än 2 gånger. Detta är min första ban under tiden jag spelat seriös Rp på unive och på den tidigare servern hade jag bara 1 under en 11 månaders period.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. På unive har jag några år gammla banns från när jag bara gick in på servrar och lallade, det var innan jag faktist RPade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde bara helt enkelt gjort rätt från första början, inte buggat nånting

Har du lärt dig någonting efter din ban? att det änklare vägen inte alltid är så änkel endå. Man ska aldrig försöka bryta någon regel för att det ska gå bättre för en själv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka