Nekad Bichis | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bichis

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Ditt discordnamn: Bichis

Ange ditt födelsedatum 4 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? Jag anser mig själv vara mogen och skulle vilja hjälpa till med att driva servern framåt med bra beslut inom support och RP ingame.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu anser jag inte att unive har några större problem, tycker att det minskat med lallare och tycker RPn är påväg uppåt igen

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag är mycket aktiv så med den tiden skulle jag hjälpa folk i support eller IG, inte endast straffa utan främst försöka lära ut till folk vad man kan göra istället och försöka komma på andra lösningar till sitvationer som vart knas.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Du ska inte vara partisk utan alla ska få samma behandling. Tex att du inte ska ta någon du känner sida bara för du känner dom utan alla ska ha exakt samma vilkår och straff. Att använda sina perms för sitt eget bästa eller för sina näras är också ett exempel på korruption.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Så fort jag e hemma kommer jag blanda lite, både göra staff arbete samtidigt som jag RPar och ta så mycket jag kan i support.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 1 mars

Har du tidigare erfarenheter som staff? endast servervakt

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? inte riktigt förutom kriminell pga att jag är gängboss

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka