Bestplayer12lol
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amar
Vad är ditt discord namn? aisdjfisdafjisdofsaidf123_10586
Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Amar Ceric, 18
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ambitiös, snäll, hjälpsam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har varit kriminell i många andra städer, men jag har också varit polis. Mina planer för denna servern är att vara kriminell, och kanske ha en poliskaraktär. Jag kommer vara väldigt aktiv.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriöst RP. Jag gillar att spela olika roller och försöker alltid spela så att det blir roligt och intressant för både mig och andra. Jag följer alltid reglerna och respekterar andra spelare. Jag är bra på att hitta på saker i RP och försöker få till bra händelser och situationer. Jag tycker om att jobba tillsammans med andra i RP och hjälpa nya spelare om de behöver det. Mitt mål är att göra servern roligare och mer levande för alla som spelar. Jag kommer också troligen att streama när jag spelar så jag vill framkomma som en person som kan RPA där också.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte alltid spelar för att själv vinna, utan att du också är villig att låta den andra parten "vinna" eller få övertaget för att skapa ett bättre och mer realistiskt rollspel för alla inblandade. Exempel:
Du spelar en kriminell och blir stoppad av polisen. Istället för att bara försöka fly eller skjuta dig ur situationen, spelar du med och låter polisen lyckas gripa dig – om det passar situationen. I en konflikt med en annan spelare kanske du låter din karaktär förlora bråket eller bli lurad – för att det skapar en spännande fortsättning i RPn
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna en gång, och det gällde OOC. Det var under ett stressigt RP-scenario där jag blev osäker på vad som gällde, och istället för att göra en report så skrev jag i OOC-chatten. Jag fattade efteråt att det inte var rätt sätt att hantera det. Efter det läste jag igenom reglerna igen och lärde mig att man alltid ska ta sånt via admins och inte blanda in OOC i RP. Det var ett misstag, men jag lärde mig av det och har varit noga med att följa reglerna sedan dess.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, COPBAIT, FEARP, NLR, POWERGAMING, METAGAMING, GÅ PÅ RÖST, DÖDEN, KORRUPTION, SEXUELLA TRAKASSERIER
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte riktigt
Vad är ditt discord namn? aisdjfisdafjisdofsaidf123_10586
Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Amar Ceric, 18
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ambitiös, snäll, hjälpsam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har varit kriminell i många andra städer, men jag har också varit polis. Mina planer för denna servern är att vara kriminell, och kanske ha en poliskaraktär. Jag kommer vara väldigt aktiv.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriöst RP. Jag gillar att spela olika roller och försöker alltid spela så att det blir roligt och intressant för både mig och andra. Jag följer alltid reglerna och respekterar andra spelare. Jag är bra på att hitta på saker i RP och försöker få till bra händelser och situationer. Jag tycker om att jobba tillsammans med andra i RP och hjälpa nya spelare om de behöver det. Mitt mål är att göra servern roligare och mer levande för alla som spelar. Jag kommer också troligen att streama när jag spelar så jag vill framkomma som en person som kan RPA där också.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte alltid spelar för att själv vinna, utan att du också är villig att låta den andra parten "vinna" eller få övertaget för att skapa ett bättre och mer realistiskt rollspel för alla inblandade. Exempel:
Du spelar en kriminell och blir stoppad av polisen. Istället för att bara försöka fly eller skjuta dig ur situationen, spelar du med och låter polisen lyckas gripa dig – om det passar situationen. I en konflikt med en annan spelare kanske du låter din karaktär förlora bråket eller bli lurad – för att det skapar en spännande fortsättning i RPn
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna en gång, och det gällde OOC. Det var under ett stressigt RP-scenario där jag blev osäker på vad som gällde, och istället för att göra en report så skrev jag i OOC-chatten. Jag fattade efteråt att det inte var rätt sätt att hantera det. Efter det läste jag igenom reglerna igen och lärde mig att man alltid ska ta sånt via admins och inte blanda in OOC i RP. Det var ett misstag, men jag lärde mig av det och har varit noga med att följa reglerna sedan dess.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, COPBAIT, FEARP, NLR, POWERGAMING, METAGAMING, GÅ PÅ RÖST, DÖDEN, KORRUPTION, SEXUELLA TRAKASSERIER
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte riktigt