Inaktuell BessanIsThick | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DunderBessan_

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? DunderBessan#9931

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 11-23

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sedan januari

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle ha blivit servervakt på denna server så att jag försökt förbättra rp:n det vill säga att jag vill försöka få personerna som lallar eller gör andra saker som är emot reglerna och försöka göra så att dom inte gör det i framtiden. Så att dom istället läser reglerna och rp:ar på Unives reglerna. Även när jag rp:ar så ska jag inte åka runt och kolla ifall folk gör fel, jag ska rp:a på min karaktär, och ifall jag stöter på någon som gör något fel eller pratar dåligt eller på en allmän låg nivå. Så då kommer jag kicka eller banna den/dom.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag vill hjälpa servern men även staffsen med jobbet av att höja serverns rp nivå. och under lätta jobbet för staffsen genom att jag ska ge ut kick och banns så att serverns rp sak utveckla ännu mer. Och även av dom servrarna jag kört på under denna tid på fivem så har Unive varit den absolut bästa server, med rp och även dom staffsen som gör sitt arbete väldigt bra ett att försöka utveckla serverns rp.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag skulle kunna bidra med att göra Unives rp bättre, från alla för att det är vissa som gillar att lalla och hålla på att bryta mot reglerna. Så jag vill bidra med att ge ut kick eller ban på folk så att dom i framtiden sköter sig och fixar sin egna rp nivå. Det kommer säkert göra så att fler och fler tar rp:n seriöst, efter att folk lallat och saker när man börjar med fivem eller är ny på en viss server.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill försöka få serverns rp nivå högre, av att det finns dels folk som lallar på denna server och även andra som kanske pratar ooc ingame, eller bara har en öppen mic. Och dom vill jag få bort så att alla bara kan hantera sin rp på ett bra sätt det vill säga att alla ska följa reglerna. Jag tycker även det är lite jobbigt att jag inte kan kick eller göra en timmes ban på många för att folk pratar ooc ingame som muskel f3 och muskel m och det tycker jag är halv ooc så jag skulle vilja få bort det snacket och att folk ska lalla. Så jag vill bidra med att serverns rp ska bli bättre i helhet.

Varför vill du bli servervakt? Jag skulle vilja bli servervakt för att jag vill få upp min rp nivå mer och då vill jag även försöka få bort alla som lallar på servern av att jag och många andra på denna server tar rp väldigt seriöst. Så att hela serverns rp nivå blir högre överlag.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive id (att man återupplivar någon) /svban id anledning (Att man bannar någon i en timme) /kick id andledning (att man sparkar ut någon) /dv (att man tar bort en bil) /who id (då kan man se ifall dom är medlem, icke medlem krim) /togglename (att man kan se vad deras steamnamn är) /bring id (så hämtar man den personen med just det id man skrev att man skulle hämta) /goto id (att man teleporterar sig till id man skrev) /noclip (att man blir osynlig och att man kan flyga runt och titta på när folk rp och så att folk sköter sig) /skin id (att man ger någon skin så gör man så att personen kan byta kläder sitt ansikte, även att den har tillgång att sätta på sig mask.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har haft några banns, den första var att jag tog någons bil, denna bann var första dagen jag spelade fivem. Sedan har jag blivit bannad för små saker eller varit felaktiga. Sedan fick jag en blacklist ban där jag bröt mig in i polisstationen och dödade en polis och det är det dummaste jag gjort under hela min tid på fivem. Så den ångrar jag mig väldigt mycket. Och det är tur att jag fick en så lång bann som jag fick för det gjorde så att jag kom och tänkte om att jag hatade folk som gick runt och rdmade vdmade och lallade så efter den bannen så ska jag aldrig göra sånt igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

STORT +rep riktigt skön han hade passat väldigt bra som en servervakt och han skulle kunna hantera ansvaret som en servervakt väldigt bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka