Nekad Besr | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Besr

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199218167821/

Ditt Hex-ID: 11000014afa100d

Vad är din discord tagg? realbluejuice

Vem var det som bannade dig? Krato

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-24 201220.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var på grund av att jag var korrupt som polis genom att ta grejer från beslagtaget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var mitt i en utbildning och så blev jag tagen till ett samtal i dcn där en staff berättade och visade vad jag hade gjort och sa att de skulle ge mig en p-ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde 100% fel. Korruption är extremt oacceptabelt och jag vet inte helt vad jag tänkte då jag gjorde det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått en 24 timmars ban förut för sunt förnuft och jag har ju lärt mig att rpa som jag skulle göra i verkligheten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hållit på och sno från polisen och varit ärlig och om jag så gärna ville göra dåliga grejer så kan jag ta och säga upp mig och bli krim vilket jag tänker göra om jag blir unbannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig hur seriös korruption är och att man måste bete sig som rollen man rpar som. Som polis ska man inte sno, man ska vara en förebild för samhället osv och samma sak med andra jobb och roller. Jag kommer verkligen lära mig och bete sig här i Unive och påriktigt bidra till en ärlig och rolig RP.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka