Accepterad berz1n13 | Medlem ansökning [Matt3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

berz1n13

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? mejnun

Vad är ditt discord namn? chimcher.

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Rashid han är 21.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? välgörande, rolig, lagföljande.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter abdi rahim abdi växte upp tufft i munegärde med sina bröder Rashid och Haidar.Han växte upp väldigt tufft med en pappa i fängelse och en mamma med två job.Abdi va bara 10 när han blev indragen till gäng kriminel pågrund av dåliga vänner och hans bröder.Abdi gick med i samma gäng som hans bröder kmm 442.Abdi har alltid varit en springis sen han började med gäng kriminel. Abdi har alltid varit kär i en tjej som heter Sofie sen han va liten.Men problemet va att sofie växte upp rikt och väldigt enkelt och bra i munkegärde.Abdi visste alltid att det skulle aldrig funka mellan dom två.Men nån dag fick dom nya placeringar i skolan och så tur fick Abdi sitta bredvid Sofie.Abdi hade försökt innan o tappa känslor men det gick bara inte.Det va nån dag där man skulle göra par uppgift där Abdi hamna med den man sitter bredvid och det va Sofie.Sofie och Abdi klicka direkt tillsammans dom slutade jobba bara för att prata utan problem.Så samma dag abdi fråga ifall hon ville hänga hon sa ja.Abdi tog henne till en fin utsikt och picknick och där satt dom i flera timmar nonstop bara prata utan problem eller stelhet.Det va sen dess har dom alltid hängt och blev ihop.Abdi va väldigt kär i henne.Han försökte allt han kunde för att få henne älska han mer.Och Sofie gjorde det.Det va en kall dag men som normalt Abdi och Sofie hängde.Så hör Abdi bakom sig EJ! DE HAN.Abdi vänder sig om och märker det är rival gäng yttergården.3 Full vuxen grabbar springer efter en 15 åring Abdi.Såklart sa Abdi till Sofie o springa.Medans dom springer tar Abdi ut sin kniv.Där Yttergården grabbarna tar fram knivar också.Så allt går så snabbt man märker inte se vad som händer tilllslut Abdi hör skrikande där han ser Sofie snubbla.Abdi vs väldigt snabb så han märkte inte att han lämnade Sofie där bak. han ville ändra sitt liv och bli polis och göra sverige RÄTT IGEN!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka mitt bästa att få så högt RP nivå.Jag kommer försöka skapa dom bästa scenarios.Samt va seriös och ha en kul tid.Jag ska följa alla regler så bra som möljigt misstag händer men ska undvika misstager.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för att vinna i scenarion, man ska helt enkelt spela så att båda parterna har lika roligt.Och inte sura runt och va grinig men för att båda ska ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? för suntförnuft för några grabbar jaga mig eller inte några 5 stycken och dom jaga mig hela vägen från hamnen där dom pita i mig flera gånger när vi va på högfart och sen körde jag in i polis stationen för jag tänkte varna polisen och kunde rymma iväg från andra hållet.Och mildsuntförnuft där nån hade riktat vapen mot mig vid en avstånd och jag hade kört iväg men jag hade gömt mig med knappen X och ja hade mörk fönster toning.Så tyckte inte det va mildfearrp.har också blivit bannad tidigare men vissa har varit felaktiga och vissa har inte det men kommer tyvärr inte ihåg vad jag har blivit bannad för men om jag blir banna försöker jag allt tänka på varför jag gjorde det så att jag kan förbättra mig till nästa gång, kollar igenom regel igen och läser in den så att jag kan det så att det inte ska upprepas igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm=anväder bilen som ett vapen rdm=skjuter/slår någon utan anledning suntförnuft=lågist tänkande cop bait=vill få polisens uppmärksamhet pwg2= man spelar för makt och pengar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? naur

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka