Nekad berz1n13 | Ansökan till Servervakt [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

berz1n13

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? berzin

Vad heter du på discord? berzin1345/ChimCher

Vad är ditt Hex:ID 1100001130bbddd

Ange ditt födelsedatum 18 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: är aktiv hela dagen bara efter skolan då 13:00 och sen kanske lite plugg i mitten och spela men då spelar jag unive tills 21:00 eller 21:00
Tisdag:har träning 16:00 boxning då slutar 19500 jag kan va servervakt innan det och efter det tills 22:00 eller 21:00
Onsdag: slutar jag sent har lång dag 14:30 men sen kör tills 16:00 ksk 21:00
torsdag samma som tisdag boxning och då är det exat samma som tisdag.
Fredag: boxning samma sak där men kan spela då tills 4 ifall behövs
lördag: när som tills när som
söndag när som tills 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år nu men har spelat på ett rp server då liknande längesen.Jag spelar unive väldigt ofta och lovar ifall ni acceptera ska aldrig bli bannade igen för jag tar inte mitt rp på seriösta nivå men efter mitt ban vill bli staff så vrf inte börja med servervakt och jag vill verkligen skärpa mig. Och jag vill bli support asvarig för att det är rätt mycket problem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/berzi/OneDrive/Pictures/Screenshots/Screenshot%202024-03-09%20015236.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska inte leta problem utan dem ska ta åtgärder på dem som gör regelbrott i sin egen RP. Så om någon skulle bryta mot regler när jag står på till exempel piren och rpar då ska jag som servervakt ta åtgärder på den personen så att det går smidigare och hjälper till staffsen. Man kan säga att en servervakt är som är mini staff som bara tar åtgärder om staffs inte hinner göra det så att regelbrytare bannas snabbare och RPn slipper förstöras. Om man bannar någon ska man alltid ha klipp på sin ban, om den är grov eller om jag tycker att bannen ska förlängas så kan jag skicka ut bannen i bevis kanalen och tagga SV Ansvariga. Men en servervakt ska inte banna någon för ett regelbrott som till exempel: Problem spelare då det inte är en servervakts uppgift att göra det, utan om en servervakt (eller en annan "vanlig" spelare) ser ett sådant regelbrott där man tycker att någon är problem spelare eller liknande, då ska man anmäla det till staffs med bevis istället. Så som servervakt ska man helt enkelt bara ta åtgärder på regelbrytare man möter i sitt eget rollspel.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa till att göra servern bättre.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det finns hyfsat mycket abuse du kan göra som sv

1. du kan ha toggleid på för att kunna veta vart alla e under en stormning

2. du kan kicka folk för att inte bli tagen

3. du kan ressa dig själv under scenarion för att inte bli 12h t.ex. (om man nu kan ressa fortafande som SV)

Nekad.

Anledning: Du får inte ha blivit bannad de senaste 30 dagarna samt måste vara grön spelare.

Du får ansöka igen när du är grön spelare samt inte blivit bannad under de senaste 30 dagarna. Din senaste ban var 05-06 så absolut tidigast 06-06.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka