Inaktuell bertilswe1000 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bertilswe1000

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Ditt discordnamn: bertilswe

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2005

Varför ska just du bli staff? Med den anledningen att jag kommer att göra så att rpn höjs och att spelarna trivs utan att utsattas för lalliga spelare. Jag kommer att vara mycket aktivt samt hjälpa till så mycket som möjligt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som inte fungerar är personer som beter allmänt illa och lallar utan att ha någon särsklid planeringen med sin karaktär. Deras mål är att förstöra för andra. Jag vill få bort dessa och skydda de som vill spela för skojs skull och som spelar seriöst.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ge de varningar, hålla samtal med de. Kicka samt banna i värsta fall.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man beter sig moget, man är tydlig med vad som händer. Man har en dialog med den som har gjort något dåligt och löser det. Jag representerar Unive så då är det väldigt viktigt att jag beter mig och är seriös då det kan tolka som att Unive är en lallig server pga staffsen som är lalliga.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 5 timmar om dagen minst.

Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader men lämnade men sedan tillbaka.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är redo för allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka