Accepterad BertilGamer1992 | Ban Överklagan [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BertilGamer1992

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/7656119938098005/

Ditt Hex-ID: 110000154a0ebd

Vad är din discord tagg? Salamon.1

Vem var det som bannade dig? Pongyman

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-03 174127.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pongyman valde att banna mig eftersom att jag både körde på ett berg med en bil som inte passar den miljön och att jag inte rpade på skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid en skottlossning vid humane labs och då så tänkte jag va på berget istället för att gå in. Jag ångrar mig sedan och kör tillbaka och påvägen dit så våltade jag bilen och inte rpade på skador som var väldigt dumt utav mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad runt 16 gånger nu och då är det inga grova bans, i banmedelandet står det att jag har fler bans men som sagt så har jag berättat att detta är min brors gamla dator som jag spelar på då han rpade på unive innan och blev bannad ett antal gånger i ett annat steam konto som han har sålt. Annars så har jag bara 3 bans dom senaste 3 månaderna som var en felaktig ac ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att inte rpa på skador som var väldigt dumt utav mig så hade jag från första början inte kört upp på berget. Jag hade även kunnat rpa på skador.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid rpa på skador oavsett vad eller miljön jag är i. Jag har tagit lärdom av denna ban och ser mitt misstag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka