Nekad bertil_11 | Ban Överklagan [440]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bertil_11

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199507098560/home

Ditt Hex-ID: 11000015c32cbc0

Vad är din discord tagg? ralf0004

Vem var det som bannade dig? jag vet inte jag ser inte vem det är som banna mig

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-26 173245.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte. Antagligen var det en staff som specca mig. Jag råkade faktiskt köra på någon men jag såg inte han/Hon. Sen vart jag bannad från ingen stans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja Jag tog ut min epa och skulle dra och jobba lite så stär det en man på vägen som jag inte såg förns jag råka köra på han typ 10KH som inte var meningen jag stanade och hoppade ut och bad om ursäkt han sa att det var lugnt jag sa okej sen åkte vidare till jobbet sen när jag var framme vid jobbet så vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det var en fel aktiv ban för att jag stannade ju vid den manen jag råkade köra på han och svarade ju att det var lugnt men den staffen som speca hörde säkert inte att han sa det. Jag vill bara in och rpa och ha roligt jag vill inte vara bannad så ni vet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ibörjan när jag börja på unive så vart jag bannad för att jag rdmade som jag inte visse att man inte fick för då hade inte jag läst reglerna men nu har jag det. Jag har fått en bann en gån när min lille bror spelade på min dator för att han sa något så till fel persson så jag vart bannad få med

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte. jag tycker att jag gjorde rätt men jag vet inte vad ni tycker eller vad staffen som speca tycker

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte låta min lille bror spela på min dator och att jag ska försöka att inte köra på någon jag körde ju inte på han med flit direkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka