Nekad Bertil2131 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sad_Peppe

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? Kevin123#9834

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Mina vänner sa till mig att jag skulle göra en ansökan då dom tycker jag är väldigt trevlig och passar in till det jobbet. Även från jätte många har jag fått höra att jag är en trevlig person och alltid hjälper folk. Så jag tycker jag passar in till detta jobb också då jag är väldigt trevlig och kan sakerna jag gör. Jag vet också att dom som kommer ta intervjuer med mig kommer att gilla mig det vet jag nog till 95%. Jag vill även göra så att fler personer blir medlemmar så dom kan jobba och ha roliga scenarion då det är många jobb som behöver nya anställda så jag vill kunna hjälpa dom jobben också. Jag är även var aktive aktiv då jag spela på unive varje dag jag är bannad nu för en felaktig anledning och gillar den väldigt mycket så jag hoppas bara att jag får hjälpa till lika mycket som dom andra staffsen eller medlemskaps ansvariga gör för att jag vet att jag kommer passa till detta jobb. Och jag skulle göra allt för att kunna göra så att medlemmerna och alla andra kan känna att jag behöver inte vara nervös för den här intervjun alltså att han kan känna att han kan säga vad han vill och inte behöver vara nervös. Sen så gillar jag även att få gott intryck och göra folk glada och det är även roligt när man själv blir glad för att dom tex är trevliga mot en osv.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har erfarenheter av staff jobbet jag har tålamod och är rättvis mot alla jag som person är snäll.trevlig,glad,respektfull,hjälpsam jag kommer stasa fullt på medlemskaps ansvarig kommer jobba me det ungefär 8 till 15 timmar per dag inga undantag kommer vara rättvis mot alla och så hjälpsam som möjligt. Jag kommer hjälpa till med så mycket som möjligt inom medlemskaps ansvarig och ta in seriösa medlemmar som vill servern väl.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta dom med respekt och vara snäll

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Det är en ganska stor skillnad mellan medlem och icke medlem, ifall du är medlem så kommer du kunna utveckla din rp till en ny nivå som icke medlemmar inte kommer kunna göra. som tillexempel så kommer du kunna jobba på alla möjliga ställen vilket kanske gör att flera som inte är medlemmar också vill bli medlemmar när dom ser att du jobbar. Ifall flera blir medlemmar så blir det även mindre lall på servern vilket alla vill som tar rp seriöst. Och Jag skulle vilja påverka genom att ha medlemskap inte bara ska vara någon man bara har utan man ska ha en förkänning av det medlem ska ska inte vara jätte enkelt att få man ska lägga in mycket arbete och tid på sin ansökan och att dom ska ha det roligt och att dom inte ska tänka negativt utan tänka positivt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? att gå efter reglerna

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att se till att jag ser till att dom gör rätt så jag kan göra dom medlem

Hur ser din aktivitetet ut? online ofta

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på unive men om jag skulle spela på en annan server så skulle jag sluta spela på den ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag är bra med att prata med folk

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka