Nekad Bernard773 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bernard773

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198272589452

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Lindblom

Vad är ditt discord namn? happyman14#2601

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Ragnarsson, och är 21år nyinflyttad till staden.
Alexander Ragnarsson leter efter en karriär som kan tjäna honom enorma pengar, då han inte kan stå emot pengar.
Alexander Ragnarsson har också ADHD. och deppresion.
Ragnarsson kommer från en bakgrund av missbruk droger och alkohol, han blev mobbad i skolan bott på många HVB-Hem,
båda hans föreldrar dog i en Drive-by skjutning när han var 14, så där bodde han i 4år.
Ragnarssons intressen är Bilar hans dröm är att bygga sin alldeles egna muskel bil från scratch.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har aktivt letat efter ett community att vara delaktig i, jag är ny till fivem.
Men jag har under flera år rollspelat inom DarkRP.
Jag vill bli medlem för att jag vill fortsätta spela på servern, och jag ser mycket jag vill vara med och ändra på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är en svensk server framförallt, och ja det är svårt att förklara men jag älskar att rollspela, unive är en seriös server, med seriösa spelare vilket jag gillar.

Hur hittade du Unive? CosmoBT på Youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara en rolig Dum karaktär... Exempelvis Dum och dummare.
Få folk att skratta är alltid kul.
och sen såklart rollspela om saker jag aldrig skulle kunna i verkligheten som polis.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att alla på servern ska veta vem Alexander Ragnarsson är.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej unive var den första servern jag har spelat någonsin på FiveM men somsakt så har jag erfarenhet av tidigare rollspel.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka