Nekad affe#7309 | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe#7309

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? affe#7309

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Robert ragnarsson 20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,rolig,tuff

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakrund är att jag har haft en tuff uppväxt blev mobbad i skolan nu vill jag komma in i unive och försöka hitta nytt job nya vänner. framtids planer skaffa jobb få nya vänner för att få tillbaka mitt självförtroende skulle vara kul att bli mekaniker mitt dröm jobb sen jag var liten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra bra scenarios på servern även för dom som deltar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ifall jag är i ett scenario där det är en skottlosning och jag har fallit ihop ska jag rpa mina skador som i verkligheten. Ska fortsätta rpa inte bli sur för jag förlorade skottlosningen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej min första gång jag provar på en Fivem server

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ifall jag begår självmord så måste jag ta bort den gubben helt. fear rp ifall det är en björn som håller på och ska attackera så måste jag spel räd. Ha respekt inet racism nazism

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har dyslexi hoppas ni kan vara lite extar snälla då det är min första gågn på fivem

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad, efter muntlig intervju
Anledning: Behöver träna mer på reglerna vi har på servern
Du får ansöka igen om 24 timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka