Nekad Bergmanfrånåsen | Medlem ansökning (K10M01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bergmanfrånåsen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? bergmanfranasen_01602 / Bergmanfrånåsen

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Bergman. Han är en 22 årig man som älskar att äta mat och jobba. Han är fattig för tillfället men har planer på att skaffa jobb i denna nya stad så han kan tjäna in en slant och kunna köpa ett hus. Han växte upp i åsen och han var störst och starkast i hela byn. Han åt upp allas mat på skolan. Han gillar att kolla på mästerkockarna och att spela tv spel. Han är en väldigt glad pojk men inte så väl tränad, han är lite knubbig kan man säga. Han vill gå ner i vikt och börja jobba på en pizzeria eller mekonomen för han behöver tjäna in pengar till sig så han kan köpa en fet bil. Han bor nu i New york och hoppas på att kunna slå fast sig i denna nya stad, han hoppas på att få många nya vänner som kan han få hjälp av i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roligt rollspel till servern och jag kan se till att folk följer reglerna och att dom kommer ha kul inne på servern. Jag är väldigt seriös rollspelare som inte tål folk som vill förstöra. Jag vill se till att serverns rp blir ännu bättre med hjälp av mitt rollspelande. Jag kommer att bidra med massa roliga scenarion och det kommer bli riktigt rolig för dom jag träffar på inne på servern. Jag hoppas att kunna lära nya spelare också att dom ska vara seriösa och duktiga rollspelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha roligt i scenariona och att det inte spelar någon roll vem som vinner. Alla parter ska ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag kan reglerna från punkt till pricka. VDM - är när man använder ett fordon som vapen, RDM - Att man dödar någon utan anledning, Copbait - Att man försöker få polisen efter sig, FailRP - Att man gör något omänskligt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat fivem i 1 månad utan medlemskap dock.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Ditt discord konto är ej 3 månader gammalt.

Du får ansöka igen när ditt discord konto har blivit minst 3 månaders gammalt. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka