Accepterad shame | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shame

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? s.h.a.m.e

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Förnamn: Bently Efternamn: Falk och 25 År gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Inbjudande, Mysterisk och Härlig : )

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i Medel överklass, Alltså han var den killen som hade lite större hus än de andra, lite finare kläder och lite högre veckopeng. Han var alltid den killen som frågade alla hur deras dag varit och hur deras liv står till, alltså om de behövde någon att prata med eller hjälp med något. Han hjälpte alltid de som behövde hjälp och satte alltid alla före han själv. Bently var bra i skolan och jobbade på sin fritid eftersom han ville lära sig att tjäna pengar eftersom han tyckte inte om att bli " bortskämd ". Han hade helt enkelt i andra ord en ganska så perfekt uppväxt. Just nu är han 25 år gammal och siktar på att hans egna företag ska växa större för varje dag. Han har 2 barn och fru samt så har han en näve med bra vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och trevliga scenarion som är realistiska, tex om jag är stressad till tex sjukhuset kommer jag ju köra snabbt men realistiskt snabbt, inte 300 utan typ 120-140 på en tex 90 väg, alltså lite snabbare men ändå helt realisktiskt. Jag kommer även göra så andra spelare har en rolig upplevelse när de stöter på mig inne i servern. Jag tycker om att spela på ett roligt sätt för alla, om jag tex gör ett scenario så tänker jag att alla medvärkande i scenariot ska ha roligt. det är ju därför vi är här, för att ha kul o lira lite unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att båda personerna ( eller fler om det är mer än 2 ) ska ha roligt i ett scenario. i ett tex bankrån så ska rånarna, gisslorna och poliserna tycka att det är roligt och specielt realisktiskt. Man ska även inte spela för att vinna scenariona då det är powergaming och blir inte så specielt kul för motpartnen om jag vägrar förlora scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag är ny så nej, hoppas aldrig att jag behöver skriva här 😅😅😅

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming = att spela för endast sin egna vinnst, tex inte rpa på skador för att man inte " orkar bry sig " Metagaming = det är att man rpar på information man har fått utanför sin karaktär, tex att prata i discord med sina vänner när man rpar i ett scenario och säger saker som händer i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej, inget mer än att jag hoppas att jag klarar denna ansökan och glad nationaldag / glad nationaldag i efterskott till den som läser detta : )

Senast ändrad:
Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Nu har jag verifierat

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka