Accepterad Bergarn11 | Whitelist ansökning [Melvin Tallqvist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bergarn11

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/EManKung/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zackarias

Vad är ditt discord namn? Bergarn#7304

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som heter Alex Berg och älskar bilar. Han är född 2000-08-05 och föddes i Multistaden. Hans barndom var allt om att mecka med bilar och han har väldigt mycket erfarenhet pga att sin pappa lärde honom. När Alex flyttade och skaffade sig själv ett jobb så blev han senare kickad från jobbet. Nu har han ingenstans att ta vägen. Han blev inte intagen till något jobb eftersom han inte hade någon erfarenhet till dessa jobben han sökte. Alex har blivit hemlös och tiggar på gatan men han söker fortfarande jobb. Alex dröm är att bli mekaniker och få en stabil lön så han kan skaffa en lägenhet till sig själv och en bil som han kan mecka med. Alex känslor är svårt att förstå om man inte har träffat han innan, ju mer man är med han, ju mer öppnar han sina känslor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom jag vill vara en förebild för dom andra och sprida glädje till folk. Jag kommer bidra till en väldigt seriös rp och skapa scenarior så man kan ha kul. Jag vill även göra denna servern till en bättre community. Jag vill kunna öka mina förmågor på den här servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag älskar verkligen den här servern och har mycket tid att spela. Tanken är att jag vill gå ett steg längre och bli whitelistad på den här servern så jag kan skaffa jobb och ha mer kul med alla. Jag tycker även att min karaktär passar in i mekaniker rollen och jag gillar bilar väldigt mycket.

Hur hittade du Multistaden? Min vän tipsade mig om denna servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skaffa nya vänner och kunna skapa scenarior som folk tycker är kul och gör att dom stannar kvar på denna roliga servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, kör bara på Multistaden.

Senast ändrad:
+rep verka en bra rpare och har mycket potential :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka