Accepterad williamsunden | Medlem ansökning [EZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

williamsunden

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Bmw i götten#0428

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Eriksson han har ett stort intresse av bilar och han vill jobba nånting med bilar som ex bilförsäljare eller mekaniker. Han föddes upp i rätt tufft område i usa, han spenderade mycket tid i garaget med sin pappa och mekade. Alex gillar också adrenalinen när man åker fort, hans största intresse är tyska bilar. Alex hade inte en bra barndom för att hans föräldrar va fulla ofta och inte brydde sig om Alex. Han blev mobbad i skolan och han hade inte några vänner. Alex och hans föräldrar hade svårt med pengar och hade skulder för att dom tog lån när dom skulle köpa alkohol. När Alex blev äldre drömde han om att köpa bmw m3 men det va så dyrt och Alex va jätte fattig. Men när han kom in i tonåren så såg han en möjlighet att tjäna mycket pengar. Alex började med att leverera droger åt olika gäng som en springpojke. Alex föräldrar brydde sig inte om att Alex inte kom hem ibland, Alex tjänade pengar men gängen krävde bara mer och mer ifrån han. Nu lever han på flytt för gängen försöker döda han. Men hans dröm är fortfarande att jobba som bilförsäljare eller mekaniker och äga en bmw m3.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att kunna alla regler och bidra med bra och seriös rp, och skaffa ett bra och socialt jobb så man kan dela med sig av roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för sin egen vinning i alla scenarion, ex om jag blir stannad av polisen ska jag inte bara åka iväg utan stanna och ha en konversation med dom.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Powergaming: när man inte rpar på skador osv och när man gör orealistiska saker. Metagaming: När man tar information utanför sin karaktär och använder det i unive.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har vart medlem innan på unive men den blev borttagen för jag va oaktiv men nu vill jag börja spela igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
ser bra ut men skulle du kunna utveckla lite mer med din frågan "Berätta om din karaktär."

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka