Nekad Bergarn11 | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bergarn11

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Zackarias

Ange ditt födelsedatum 17 April 2006

Vad heter du på discord? Bergarn#7304

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 16:00 - 20:00
Tisdag: 14:30 - 20:00
Onsdag: 14:30 - 20:00
Torsdag: 16:00 - 20:00
Fredag: 14.20 - 01:00
Lördag: 12:00 - 01:00
Söndag 12:00 - 20:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? 1 vecka

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle anstränga mig till att hitta buggar och banna/sparka folk som inte följer reglerna som servern har t.e.x VDM/RDM eller powergaming och flera.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag tycker detta är en bra server och vill även kunna banna/sparka folk som inte sköter sig, det har hänt mig flera gånger att folk har kommit iväg med vdm/rdm på mig och andra folk. Jag vill kunna sätta lallarna på rätt plats och kunna göra denna servern till en bättre plats så inte dessa grejer händer för andra folk.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer vara aktiv och kunna hjälpa folk så att inte dom blir rdmade/vdmade och även fler grejer. Jag kommer få bort alla folk som inte beter sig och som inte har en hög rp nivå t.e.x om jag dödar någon sen springer iväg bara.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är mycket aktiv och är väldigt hjälpsam, jag vill kunna hjälpa folk och få bort dom som inte beter sig. När jag bannar någon så kommer den vara igenomtänkt så jag inte felaktig bannar någon.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa servern att få bort oseriösa spelare. Jag vill kunna banna folk som inte beter sig och kunna hjälpa folk att inte bli rdmade/vdmade. När jag har bannat någon så hjälper det inte bara mig dessutom hela servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dessa, /revive id - kick id andledning - dv- /svban id andledning - /tpm id- /spec

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag fick en felaktig ban.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka