Accepterad OscarBogge | Ansökan till Servervakt [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OscarBogge

Medlem
Servervakt
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscaar

Vad heter du på discord? Oscaar2602

Vad är ditt Hex:ID 11000016787f492

Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. På Lov
Måndag 13:00 - 00:00
Tisdag 14:00 - 00:00
Onsdag 13:00 - 00:00
Torsdag 12:00 - 23:00
Fredag 13:00 - 00:00
Lördag 13:00 - 00:00
Söndag 12:00 - 00:00

På skoldagar samt helger
Måndag 19:00 - 22:00
Tisdag 16:30 - 22:00
Onsdag 19:40- 22:00
Torsdag 17:00 - 22:00
Fredag 17:00 - 00:00
Lördag 17:00 - 00:00
Söndag 17:00 - 21:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 månader (MEN HAR LÄRT MIG MER, KOLLAT PÅ STREAMS)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Ingen gång

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppdrag är att hålla koll på servern och att banna folk som inte kan sköta sig och bete sig, lallar runt så de kan få smaka på sin egen medicin för att de inte sköter grund reglerna i unive. Om han förtjänar en längre ban ska man gå in på loggs och skriva ett meddelande andledning och skicka klipp. En servervakt är en slagas vakt eller staff som väktar servern medans man rp:ar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att alla som inte beter sig ska får sig en rättvis ban (bro på grovheten). Om de slår folk och andra regelbrott. Det brukar vara folk som finns på sjukan som lallar och vdmar, som väker än lall känsla i mig och därför vill jag jätte gärna kunna höja andra och min rp nivå. Att vara servervakt är att kunna vara en slags staff fast medans man rp:ar. Man bannar och kickar folk även fast man rp:ar och inte går in i noclip och bannar. Man gör allting medan man spelar och är synlig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man själv tex inte lyder regler eller när man abusar för sin egen vinning. Det kan förekomma när man är i en skottlosning och blir sjuten men revivar sig själv genom commando (/revive). Det kan också vara när man ska köpa en bil och det är mycket kö, då kan man använda /Kick, för att kunna komma före alla andra, snabbare till kassan.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka