Nekad Berdan1213 | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berra1213

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
1,579
Reaction score
-82
Vad är ditt namn i verkligheten? Berdan

Vad är ditt discord namn? Berra1213

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Axel Petterson, 28 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? 1. Rolig 2. Omtänksam. 3. Seriös.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en villa med sin mamma pappa och lillasyster. Redan som ung visade Axel intresse för framtiden och hade stora planer på att kunna få ett trevligt jobb och träffa mycket människor. Axel var lugn i skolan med bra betyg och utan direkta svårigheter. Axel hade en norma uppväxt med mycket vänner som bryr sig om honom och stöttade honom till gått. Axel Pappa, Stefan gick bort när Axel var 20 och det var en svårt tid för familjen men stoppade inte dom från att fortsätta jobba hårt då pappa alltid motiverat dom till att jobba hårt och aldrig ge upp vad som än händer i livet och vilka hinder man än får. Axel bar med sig detta och det gör han än idag. Han mår bra och får förbi graven varje dag med mamma Pernilla och lillasyster Alice till minne av pappan men dom mår bra och fortsätter tänka framåt och Axel är tacksam för det liv han har. Axel tycker om båtar och gillar att umgås med vänner och familj på fritiden. Han är driven och älskar att träffa nytt folk. Axel är för tillfället arbetslös men satsar på att hitta ett fint jobb han kommer trivas med och hoppas på en framtid med vänner och familj och massa roliga saker att göra i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra tolerans för RP och jag kommer Rollspela mitt allra bästa för alla i servern skull och för att hålla RP nivån. Jag kommer även göra mitt bästa för att få in fler folk till Unive och visa dom vilken underbar server det är och med medlemskap så tror jag att folk kommer vilja lära sig mer om Unive och börja spela på servern. Jag kommer alltså göra mitt bästa för att få en så bra upplevelse som möjligt för alla i serven och för ny kommande personer som vill ta del av servern. Jag kan även ta emot kritik så det är inget problem. Jag kommer följa alla RP regler hos er och spela ansvarsfullt för bästa upplevelse och ta del av alla möjligheter med medlemskapet. Jag vill kunna motivera folk till att börja på Unive eftersom fler folk betyder mer RP och mer realistiska upplevelser. Jag hoppas att fler tar del av denna möjlighet så att vi blir ett ännu större team på Unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att båda spelarna har en möjlighet inom scenariot så att det inte blir bara som ena spelaren vill. Man ska helt enkelt rollspela för båda spelarnas skull och så att båda spelarna kan ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Självklart att man har brutit mot en regel någongång vilket är fel. VDM på torget när jag misshandlade en grabb när han endast sa små ord. Blev kickad för sunt förnuft och jag lärde mig att det inte var logiskt tänkande och att det inte var en realistiskt utgångspunkt att börja slå honom till döds. Jag lärde mig att ha en mer social RP då alla vinner på det och i nu läget följs alla regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, är en central regel som innebär att man inte ska döda någon utan en bakomliggande anledning. Metagaming. Man ska inte använda sig utav discord eller andra kommunikations metoder för att vinna alla scenarion eller bara allmänt få info. Det ska Rpas på all kontakt IG. Därför väldigt ologiskt att säga till en vän i discord vart ett gäng kidnappat en för att ens gäng sen ska komma och fri ta dig. Ologiskt och förstör rpn. Cop bait. Folk verkar tycka det är kul att onödigt provocera poliser för att få en polis jakt men det är onödigt och slösar deras tid.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka