Ej Antagen Berdan1213 | Chef-jobb ansökan [Plantisenn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berra1213

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
1,582
Reaction score
-81
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Wallins advokatbyrå

Vad heter du IRL? Berdan Tavukcu

Vad heter du på discord? Berra1213#1967

Hur gammal är du? 16 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att aktiviteten höjs och att vi ska prestera så bra vi bara kan i arbetet. Jag kommer ha med mig en seriös och mogen attityd och se till att jag och våra medarbetare ska vara så professionella som möjligt. Jag ska se om d ett finns brister och åtgärda dom så snabbt som det bara går. Samarbete är nyckeln tänker jag alltid och jag ska se till att vi får in fler anställda också. Vi ska utvecklas stort och rpn ska ligga på top. Alla ska kunna räkna med oss ordentligt. Jag ska se till att alla anställda men även dom som kräver advokat ska få ett så bra bemötande som det bara går av oss. Vi ska samarbeta mot framgång och tänker taktiskt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte har jobbat där tidigare

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag mellan 4-5 timmar och 5-6 timmar på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Du kan ej vara chef över advokatbyrån som krim samt som ma inte optimalt anser jag, mvh: Anställd hos advokatbyrån.

Du kan ej vara chef över advokatbyrån som krim samt som ma inte optimalt anser jag, mvh: Anställd hos advokatbyrån.
Ok, då förstår jag. Tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka