Antagen Berdan1213 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berra1213

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
1,579
Reaction score
-82
Vad är ditt namn i verkligheten? Berdan

Vad heter du på discord? Berra1213

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001490a4e3d

Ange ditt födelsedatum 16 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Skola till 16 varje dag, 1-2 timmar plugg sen resten av tiden till spel och frittid

Hur länge har du varit medlem på Unive? kommer ej ihåg men någon gång under december 2024 tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Pm enligt lukastheking!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att hålla koll på små grejer in game som lallare som inte sköter sig. De är som en hjälpande hand för staffs. Vi ser till att grundeglerna på servern följs och att rpn rullar på som den ska.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill se till så att folk i stora miljöer kan känna sig trygga i rpn. Att inte allt ska förstöras tack vare 1 eller flera som vill förstöra för andra. Vill bidra med min hjälp och jag vill samarbeta med andra servervakter och staffs för att bygga en tryck miljö för alla. Tycker teamet är bra och vill bli en del av den.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om jag revivar en vän eller kickar en spelare som håller på att råna min kompis är det ren korruption och fullständigt oacceptabelt. Korruption hör inte hemma på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka