- Personal
- Meddelanden
- 1,591
- Reaction score
- -80
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Legion Motorcycles
Vad heter du IRL? Berdan Tavukcu
Vad heter du på discord? Berra1213#1967
Hur gammal är du? 16 år gammal
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att bidra med större arbetskraft och jag ska se till att aktiviteten utvecklar sig då jag vill sikta fram och bidra med gott för företaget. Jag kan lova att jag kommer att hålla mitt ord och se till så att det blir bra för alla och jag kommer att vara proffesionell inom arbetet då jag är en mogen person som siktar högt. Jag ska utveckla jobbet tillsammans med anställda så jag tänker att samarbete är nyckeln. Jag ska även se till att aktiviteten stiger kraftigt
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har inte jobbat där tidigare.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag cirka 3-4 timmar och lite fler timmar än så på helger
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Berdan Tavukcu
Vad heter du på discord? Berra1213#1967
Hur gammal är du? 16 år gammal
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att bidra med större arbetskraft och jag ska se till att aktiviteten utvecklar sig då jag vill sikta fram och bidra med gott för företaget. Jag kan lova att jag kommer att hålla mitt ord och se till så att det blir bra för alla och jag kommer att vara proffesionell inom arbetet då jag är en mogen person som siktar högt. Jag ska utveckla jobbet tillsammans med anställda så jag tänker att samarbete är nyckeln. Jag ska även se till att aktiviteten stiger kraftigt
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har inte jobbat där tidigare.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag cirka 3-4 timmar och lite fler timmar än så på helger
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Senast ändrad: