Accepterad Berdan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berra1213

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
1,582
Reaction score
-81
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/medmig/

Ditt Hex-ID: steam:1100001490a4e3d

Vad är din discord tagg? Berdan1213#1967

Vem var det som bannade dig? Jackob10

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_2193.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag staff disrespectade Jaackoob10 i Voice Chanel för chefs intervju.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i väntrum för chefs intervju. Sedan blev jag indragen av Jackob10 nuvarande Mod på servern. Han berättade att jag hade varit sen med att ta min intervju för chef jobb, det var nämligen chefs Intervju för kriminalvården. Efter att jag fick beskedet så blev jag upprörd och började säga massa saker om att han var inkompetent och att han gjorde sitt jobb dåligt. Vi satt ett tag i voice chanel, kommer inte riktigt ihåg hur länge men efter detta så lämnade jag samtalet och var upprörd och tänkte inte mycket mer på händelsen men jag fick inse senare vilka konsekvenser det skulle få. Jag skrev även i private message med Jakob och betedde mig dåligt och sa massa dåligt om honom där med.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel såklart. Jag har ingen rätt att säga vad jag vill till folk för att jag är irriterad och det har jag insett. Jag nämnde just att jag kallade Jakob inkompetent då så han att det inte är enkelt att göra jobbet när det är många som vill bli besvarade på ansökningar och sånt och jag svarade med att det inte borde vara så svårt att göra sånt och det ångrar jag såklart. Detta är mycket press på staffs och jag som tidigare staff här på Unive vet hur pressen känns så det var självklart fel av mig att säga dom här sakerna och jag får be om ursäkt för mitt uppförande. Jag bröt klart och tydligt staff disrespect regeln utan tvekan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för RDM när jag dödade en kille på torget mitt på gatan vid parkeringen och VDM när jag körde på en kille på en parkering för nått år sedan om jag minns rätt och jag skulle nog säga att jag i allmänhet har lärt mig spelet och reglerna bättre och att ha respekt men att jag misslyckades med det denna gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha accepterat läget och tackat Jakob för att ha tagit sin tid med det arbete han utfört. Jag kunde även bara ha accepterat att regler är regler och att dom måste följas och jag kunde även ha försökt behålla lugnet. Jag tog min ilska på dig Jackob när det var mitt fel och jag som slarvade med tiden. Jag får be om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att visa respekt till folk och att inte ta min ilska på andra för mina egna handlingar och att bara acceptera att staffsen har bättre koll än mig. Jag har även lärt mig att inte se mig själv över andra människors då alla är lika värda. Detta var också en sak jag misslyckades med, att behandla Jakob och andra som jag själv ville bli behandlad. Blir jag unbannad ska jag ta igen med allt och vara ett bättre än jag var innan och inte vara barnslig nå mer. Jag ska vägleda och hjälpa folk och skapa mer vänskap med folk och lära mig att kontrollera mitt temperament då det inte borde gå ut över andra. Jag hoppas jag kan få en andra chans och visa hur mycket jag skäms, Förlåt Jakob för mitt uppförande och snarare Tack för att du tog tiden med intervjun och ditt arbete även om det blev som det blev.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka