Ej Antagen bera | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bera

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Grovestreet Pizzeria

Vad heter du i verkligheten? gustav

Vad är ditt användarnamn på discord? tigerngustav

Ange ditt födelsedatum: 15 December 2011

När fick du medlemskap på Unive? jag va medlem i 1 år sen flyttade jag IRL och mitt internet funkade inte. så jag blev av med min medlem för jag inte va aktive men nu är jag tillbaka och har varit medlem i 1 vecka

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har många planer för Grovestreet Pizzeria. Till exempel vill jag införskaffa bättre leveransfordon för att effektivisera utkörningarna och ta bort lastbilen för att förbättra rp för vilken riktig pizzeria har en lastbil och hålla bättre koll på beställningar när det är mycket att göra. Det skulle göra arbetet både säkrare och smidigare för personalen. Jag hade även sett till så personalen är mer aktiv för nu är det aldrig öppet.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? jag vill fixa en större lokal satt vi får plats men saker som mötesrum omklädningsrum och så vidare för nu tycker jag det ligger på ett dåligt ställer för det är skottlossning där hela tiden så jag vill byta lokal till någon annan stans i GroveStreet

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? 3 till 7 timmar om dagen

Har du läst våra grundregler? Ja

Tillbaka