Nekad Benym3333 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benym3333

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad heter du på discord? Benim.oficiel#4873

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar brukar jag vara aktiv från 15:30 till 21:30 och på helger brukar jag vara aktiv från 12:30 till 02:30.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i snart en månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1114987534645198968/1115037252624580699/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har till uppgift att ta hand om servern ig och ta hand om rpn så den inte blir så dålig utan att den alltid är så bra som möjligt. Om man är servervakt kan man säga att man är en vakt som är inne på servern och håller inte på att ta support ärenden för det gör man när man är helper eller högre. Om det står en massa trasiga bilar på sidan av vägen eller mitt på vägen ska man gå och skriva /dv så de försvinner bort så man inte krockar i dem när man kör. Man kan också revive folk men det får man bara göra om nån har dött av en bugg eller ett regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag har kört på Unive i ett tag nu och jag känner att jag vill kunna ta tag i dålig rp själv för när man skriver /help tar det ganska långt tid att få hjälp men jag tycker det är bättre om man gör det medans det händer. Plus pågår det väldigt mycket lall och det är inte kul att behöva spela med folk som lallar för det förstör rpandet.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse: Om man är SV då kan man revive sig själv och om man är mitt i ett skottscenario kan man revva sig själj så man kan gå in i skottlossningen och fortsätta skjuta fast man ska vara död. Korruption: då kan man t.ex. banna eller kicka någon i motparten för att ens egna gäng ska få övertag i scenariot

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka