Nekad Benum123 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benum123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? benji.xz

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bo Svensson 1999/01/01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig Trevlig Snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: En särskild händelse lämnade ett starkt intryck. När han var tolv blev hans cykel stulen från skolgården. En polis kom hem till familjen för att ta upp en anmälan. När Sven gick ut gymnasiet visste han vad han ville. Han sökte till Polishögskolan, men kom inte in första gången. Inte andra heller. Men han gav sig inte. Han började jobba som väktare, tog körkort, tränade upp sig och pluggade extra på fritiden Att kliva in på Polishögskolan i Växjö kändes som att gå in i ett nytt liv. Utbildningen var tuff, men Sven älskade det. Han lärde sig inte bara lagar och paragrafer, utan också hur man bemöter människor med respekt, hur man lugnar en situation, hur man lyssnar på det som inte sägs. Därför vill han bli polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra att jag kan rpa bra och följa alla regler om jag ser någon som inte följer alla regler de skickar jag en report till er så ni kan prata med han.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska låta den andra personen vinna även om man själv inte gör det i en scenario, t.ex. om man blir rånad ska man alltid agera som om det vore verkligt. Även om man själv inte vinner något på det ska man fortfarande rp:a så att båda parten har roligt och det blir bättre samt seriöst rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, FailRP, Powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kört fivem en del men också tagit en del pauser.

Senast ändrad:
Nekad
Anledning: Kopierat någon annans text "Bo svensson" -"När sven gick ut gymnasiet..."
Du kan ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka