Nekad benrangel | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benrangel

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198303919039/

Vad är ditt namn i verkligheten? douglas

Vad är ditt discord namn? benrangel#1371

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Douglas lindgren. Jag växte upp i ett rikt samhälle, drömmen för Douglas har alltid varit att jobba inom någon av alla utryckningsjobben. Ålder på Douglas är 21 år, Douglas känslor är ofta glada men kan brinna till när någon är oförskämd mot honom. Gillar att ta hand om sina nära och kära. Intressen som Douglas har är främst sport, fotboll och hockey har douglas växt upp med, men han alltid haft ett intresse av att arbeta inom blåljus familjen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra rp då jag har väldigt stora erfarenheter inom det då jag har rpat ganska länge och vet hur man ska rpa och jag kommer kunna bidra med roliga och bra scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är väldigt intresserad av unive för att det är så seriöst. När jag spelade på andra servrar innan mina kompisar tipsa mitt till unive så va det super oseriöst och tråkigt det var inte ens kul att spela five m då. Men det som är så kul med unive är att det är så seriöst och att det finns så snälla personer som hjälper folk och att man kan göra så mycket grejer på unive och jobba olika jobb. SÅ det som får mig intresserad är att det är så seriöst och att man kan göra mycket saker på unive.

Hur hittade du Unive? Min kompis sa att det var en bra servrer och jag har kollat mycket på youtube och sett att det är en bra servrer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bygga en karaktär som folk respekterar, en som passar in i samhället. Också ska jag få det så realistiskt som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt allra största mål är att göra Unive ännu större och ge ännu mer bättre rykte. Ska bli den största servern någonsin. Hjälpa de folk som behöver hjälp och få folk att inte lämna servern med min charm.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka