Inaktuell Teaterboy | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teaterboy

Icke Medlem
Meddelanden
339
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Vad är ditt discord namn? teaterboy

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonas Eriksson, 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Spontan, rolig, intressant.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har tidigare varit polis och strävar nu efter att komma tillbaka till yrket. Han har varit en av de högst uppsatta inom polisen och tagit mycket snsvar inom området. Han vill nu tillbaka till polis yrket och bekämpa brott och kriminalitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rp erfaren kille som kommer bidra med rolig och scocial rp. Ingen skjut skjut unge som springer runt och hettsar, en faktiskt rp intresserad spelare som vill rpa seriöst.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska sträva för att vinna alla scenarion utan att man ska spela för att båda ska ha kul och inte bara för sin egen vinning. Det innebär att man till exempel låter motståndarna att vinna scenariot för att inte bara jag själv ska ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, lera gånger. Men oftast bara för ooc brått så som hetts. Har lärt mig av mina misstag och beslutat mig för att komma tillbaka som en laglydig spelare som inte ska lägga fokus på ooc utan faktiskt att rpa ingame och ha kul.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm: ranom death match, när man dödar någon utan en bakomliggande/grunliggande anledning. Vdm: samma som med RDM fast med ett fordon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej, taggad på att komma tillbaka nu!

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du redan är vidare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka