Accepterad beno | Ban Överklagan [Crust]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

beno

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435121522/

Ditt Hex-ID: steam:110000157e88372

Vad är din discord tagg? beno#9024

Vem var det som bannade dig? crustlux

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: baneöverklaga.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att ja gjorde fel i det läget jag visste inte hur ja skulle ta ner radion när ja blev kidnappat då skulle ta upp telefonen när vi satt i bilen men då råka ja trycka på fel knapp och sen när ja fick upp den radion kunde inte få ner den visste inte hur ja skulle ta ner den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. först kom det fram ett par grabbar för vi råka köra in i dem och det ville skicka en faktura för vi körde in i deras bil då sa vi att vi kommer inte betala den och då sa dem vi kan ta den hårda vägen så sa ja ingen fara men kommer fortfarande inte betala den sen så la dem mig in i bilen och när vi körde iväg från platsen då skulle ja ta upp in lur för någon ringde men kunde inte svara då ja var med i ett scenario men vi har en grupp sms grupp har vi och skulle ba skicka adressen vart ja befan mig men hann aldrig då dem tog ut mig från bilen men innan det så skulle ja ta upp luren igen men råka trycka på något annat så ja fick upp den radion men saken är att ja inte kunde ta ner den sen eftersom ja är ganska ny om man säger så har rpat 1 och en halv månad typ men ville skriva lapp hur man tar ner den men det sköt mig till döds så det därför staffen valde att banna mig som ja såklart förstår men har aldrig använt radio innan har bara haft den i fickan vet inte själv ens varför men ja tycker att den som gjorde bann på mig gjorde inte fel på nått sätt ja förstår honom han gör sitt jobb men ska inte göra om det mer för ja vet hur bra ja kan rpa alla gör fel ibland.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel i denna läget som sagt kunde inte få ner den jävla radion ja satt och tryckte på alla knappar men den ville inte ner plus att ja inte vet ens hur man använder den

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannat för metagming då vi hade några nya som rpa med oss och det visste inte om reglerna om man säger så vi sa till dem tusen gånger att ni får sluta annars så kommer ni bli sparkade från gänget oc ni kommer få bann men ja har lärt mig av mina bans att man blir inte bannad baraså allt står en anledning bakom det och alla människor gör fel det är inte skämigt att göra fel men då får man lära sig av det också allt finns en fördel inom det som sagt jag har tagit lärdom av det och håller inte på med sånt mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag kunde göra annorlunda är att inte råka ta upp den radion och lyssnat på det dem sa men ja är ärlig nu visste inte hur ja skulle få ner den det är typ som i verkligheten om någon ska robba mig eller vad det är och ja tar upp min telefon för att söka efter hjälp och dem säger till mig ta ner luren innan ja skjuter skallen av dig kan inte säga då hur ska ja stoppa in den i fickan men något sånt samma den situationen igår kan inte fråga hur tar ja ner den via lappen då för mig känns det konstigt för det här ska vara exakt som i verkligheten men ja ångra mig grovt mycket ska ändra på detta och har verkligen lärt mig av denna bannet till nästa gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag kommer fan inte bära skit radion mer och ska rpa som ja brukar göra för vet fan att ja är kung på det ska bara köra min grej och alla stafferna kommer inse att detta stämmer ja lovar ska visa bästa bilden av mig ingame

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka