- Meddelanden
- 409
- Reaction score
- 30
Användarnamn: BennyB
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bennybzoid/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ernesto Aleman
Vad är ditt discord namn? ernestoaleman#6156
Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 1994
Berätta om din karaktär. Min Gubbe heter Benny bergman jobbar som Falck, har tänkt jobba som falck i ett par år sen gå vidare till polis för att göra staden säkrare och få en utmaning har har en gammal klass kompis som heter rasmus danielsson som, hjälpte honom att få jobbet på falck och komma igång med sitt liv, hans dröm är att kunna bli en bra polis och kunna bli befäl någon gång i livet, Han har pluggat i stockholm till jurist och juridik, så polis skulle passa honom utmärkt, han är en glad och skojar en hel del om det mesta han älskar att hjälpa folk med problem och få igång befolkningen att kunna respektera lagarna som vi har i denna staden.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag har vänner som spelar här, plus skulle vilja fortsätta jobba som falck och sen efter par dagar ansöka som polis sen är jag rolig
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har några vänner som spelar här ena är rasmus danielsson och hoppas på kunna fortsätta min karriär
Hur många timmar har du på FiveM? 2 dagar
Hur hittade du Multistaden? blev tipsad av Rasmus Danielsson
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bennybzoid/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ernesto Aleman
Vad är ditt discord namn? ernestoaleman#6156
Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 1994
Berätta om din karaktär. Min Gubbe heter Benny bergman jobbar som Falck, har tänkt jobba som falck i ett par år sen gå vidare till polis för att göra staden säkrare och få en utmaning har har en gammal klass kompis som heter rasmus danielsson som, hjälpte honom att få jobbet på falck och komma igång med sitt liv, hans dröm är att kunna bli en bra polis och kunna bli befäl någon gång i livet, Han har pluggat i stockholm till jurist och juridik, så polis skulle passa honom utmärkt, han är en glad och skojar en hel del om det mesta han älskar att hjälpa folk med problem och få igång befolkningen att kunna respektera lagarna som vi har i denna staden.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag har vänner som spelar här, plus skulle vilja fortsätta jobba som falck och sen efter par dagar ansöka som polis sen är jag rolig
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har några vänner som spelar här ena är rasmus danielsson och hoppas på kunna fortsätta min karriär
Hur många timmar har du på FiveM? 2 dagar
Hur hittade du Multistaden? blev tipsad av Rasmus Danielsson
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej