Accepterad BennyB | Whitelist ansökning (Eprox)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BennyB

Icke Medlem
Meddelanden
409
Reaction score
30
Användarnamn: BennyB

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bennybzoid/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ernesto Aleman

Vad är ditt discord namn? ernestoaleman#6156

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 1994

Berätta om din karaktär. Min Gubbe heter Benny bergman jobbar som Falck, har tänkt jobba som falck i ett par år sen gå vidare till polis för att göra staden säkrare och få en utmaning har har en gammal klass kompis som heter rasmus danielsson som, hjälpte honom att få jobbet på falck och komma igång med sitt liv, hans dröm är att kunna bli en bra polis och kunna bli befäl någon gång i livet, Han har pluggat i stockholm till jurist och juridik, så polis skulle passa honom utmärkt, han är en glad och skojar en hel del om det mesta han älskar att hjälpa folk med problem och få igång befolkningen att kunna respektera lagarna som vi har i denna staden.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag har vänner som spelar här, plus skulle vilja fortsätta jobba som falck och sen efter par dagar ansöka som polis sen är jag rolig:D

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har några vänner som spelar här ena är rasmus danielsson och hoppas på kunna fortsätta min karriär

Hur många timmar har du på FiveM? 2 dagar

Hur hittade du Multistaden? blev tipsad av Rasmus Danielsson

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

På frågan (varför ska just du bli whitelistad) skrev du varför du vill bli whitelistad. Skriv istället vad du kan bidra med till servern. ;)

Hoppas det är lugnt om jag skriver här? Det jag kan erbjuda är en laglig kille som vill spela och hjälpa till med allt jag kan spelar ingen roll nu vad det kan vara te.x Falck städa staden hjälpa medborgarna, sen förhoppningsvis kunna bli en lag man och skydda staden med min bästa förmåga

Hoppas det är lugnt om jag skriver här? Det jag kan erbjuda är en laglig kille som vill spela och hjälpa till med allt jag kan spelar ingen roll nu vad det kan vara te.x Falck städa staden hjälpa medborgarna, sen förhoppningsvis kunna bli en lag man och skydda staden med min bästa förmåga
Skriv vad du kan erbjuda med ooc.
Till exempel Positivtet,bra scenarion,hög rp nivå osv. Med andra ord skriv vad du kan erbjuda med inte din karaktär.

Det jag kan erbjuda är en Seriös spelar som gillar att bemöta folket med respekt och trevlighet ställer gärna upp för att hjälpa nya spelare. och gillar att kunna spela gta rp så riktigt det bara går, Några positiva saker som skulle vara är att jag är en snäll kille glad och gillar att sjunga en hel del, är inte ute efter att bli ovänner med någon eller bryta några lagar som går till perm ban, Jag skulle säga att jag har mycket att erbjuda och kunna visa upp det om jag fick chansen till det, Jag är lätt att prata sunt och förnuft med förstår mitt fel, gillar alla möjliga scenarion så något specifikt kan jag inte ge, förutom att jag är lätt att jobba med,

En Fin och utvecklad ansökan.
Godkänd till WL.
Hoppas du trivs på Multistaden.
Låser och arkiverar.

Tillbaka