Nekad Benny Kenny | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benny Kenny

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas lyx och sportbilar AB

Vad heter du IRL? Erik

Vad heter du på discord? erikggg#8590

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 500 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef över brittas för att kunna få en aktiv bilfirma. Kan anställda många, vet hur jag jobbar. Är en aktiv spelare. Jag är en mogen spelare, jag tycker att det jobbet är otroligt roligt, älskar att jobba med bilar och för den senaste tiden tycker jag att ingen Brittas personal har varit i tjänst Jag har sökt väldigt länge efter ett chef jobb och jag tycker att det här chef jobbet passar mig bäst så jag tänkte liksom varför inte, jag tycker om att jobba på bilfirmror. tycker det vore kul att vara chef och att vara högt uppsatt. Samt vill jag skaffa nya vänner och göra det till en bra arbetsmiljö. Jag skulle villa bli chef hos brittas för att det finns ingen chef där just nu och jag tror att jag skulle passa som chef för att jag har alltid villat bli chef hos en bil firma, nu när det inte finns någon chef där just nu så tänkte jag att det vore kul! Jag har väldigt bra ledarskap.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på marja lisas där jag varit biträdande chef, tyckte det var väldigt kul och letar nu efter större utmaningar med mera möjligheter, jag gillar att ta ansvar och jag är väldigt bra att ta hand om stress. jag är väldigt nyfiken person kanske inte kan allt man ska kunna men det lär man sig. jag är inte en sån persson som ger sparken om man gör ett endaste fel jag tycker man borde ta lärdom av det och tänka vad man borde kunna göra bättre ifrån sig till nästa gång. Jag väldigt kunnig inom jobbet och vet nästan hur allt går till! Jag vet även hur man ger fordon när personer har köpt och sen vet jag även hur man anställer och många erfarenheter inom data basen hos jobb. Folk brukar även säga att jag är ganska trevlig desutom rolig och brukar bemöta folk på ett bra sätt så att dem känner sig välkomna så man inte känner sig utanför teamet. Jag vill vara med och skapa ett starkt arbets team och samtidigt ha roligt!

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Benny Kenny och är 21 år han är en väldigt snäll och glad person som gillar att hjälpa till. Han är uppväxt i en liten stad. hans uppväxt var väldigt svår och hans föräldrar hade inte så bra utbildning och kunde inte få jobb så lätt för dem andra familjerna. Men Benny lovade dem att han skulle bli chef och göra sina föräldrar glada. när Benny var 14 dog hans föräldrar i en bilolycka och Benny var deprimerad i ett år. Senare tog Benny tag i sitt liv och började plugga, dem senaste åren blev Benny gladare och han gick ur gymnasiet och tog studenten, Benny fick en bra utbildning och följde det han hade lovat sina föräldrar att bli chef på en bilfirma! Men nu så väntar på svar om sin ansökning!

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara väldigt aktiv

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka