Nekad Benny Kenny | Ban överklagan [Gamme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benny Kenny

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198150415149/

Ditt Hex-ID: 11000010b55732d

Vad är din discord tagg? erikggg#8590

Vem var det som bannade dig? Alexander

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror dem valde att banna mig pågrund av att jag hotade en grabb med kniv lite avlägset från piren där vid tunneln. Det var nog för att det kanske inte var så realistist att hota någon vid nästan vid piren som är en allmän öppen plats!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med min kompis och såg att han prata med en annan grabb och frågade om det var hans pojkvän för att skämta lite, Min kompis sa nej och istället sa att han var väldigt kaxig. sedan började han vara kaxig mot mig pågrund av att jag skämta om att det var hans pojkvän och jag käfta imot sedan sa han att: "Jag knullar din morsa samt dina kusiner" ungefär så sa han. jag bad honom att följa med mig runt hörnet vid tunneln vid piren och han följde med mig, jag inser nu att det är en väldigt öppen plats desutom en allmänt plats. Jag hotade han med kniv och sa att det är så här det händer om du pratar om min familj eller är kaxig. han var servervakt och jag var full förståndig att få en en sv ban som jag tycker var väldigt bra av honom för det var jag som gjorde en tabbe. Senare när bannen var ute så var jag med mitt gäng och blev bannad för suntförnuft för han verkade ta det till någon högre staff

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker faktiskt att det inte var en felaktig ban för att det var jag som gjorde en tabbe men ibland gör man fel och får helt enkelt ta lärdom av den bannen och tänka ut vad man skulle kunna göra annorlunda om jag skulle hamna i sådant scenario, Jag gjorde fel helt enkelt och jag har tagit lärdom och insett själv att det var fel och vet exakt på andra sätt hur jag ska göra det anorlunda om jag skulle hamna i liknande scenarios.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har för mig att det var sju, Den första var för fail rp men jag var rätt så ny och inte så erfaren, Andra var att jag råka prata när jag låg död fast den varade bara i en timme. Samma med den tredje bannen fast kommer inte ihåg vad jag hade blivit bannad för. Den fjärde var att jag hade spammat i twitter när det lagade för mig och efter en stund kom allt upp direkt. Den femte kommer jag faktiskt inte ihåg, den femte var att jag lagga mycket och allt var osynligt och jag på nått sätt gick jag genom en vägg och blev bannad för bug abuse. Min rp har förbättrats desto mer jag spelat, Nu försöker jag ha så hög rp nivå som möjligt. Jag har vart chef på taxibolaget som hjälpte mig att utveckla min rp nivå samt mitt ledarskap.Men unive har allvarligt hjälpt mig att få en otroligt bättre rp nivå. Då det inte var meningen eller med vilja att göra det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna hantera scenariot på annat sätt att gå iväg med min kompis och skita i att prata med honom. Eller kanske bara slagit honom för han sa att han knulla min morsa och släkt. Men ibland gör man fel men som jag gjorde och jag kan ju inte ändra på dem på nått sätt än att tänka på vad jag hade kunnat göra bättre till nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kanske inte använda allting med våld istället kanske bara prata helt enkelt, Kanske använda andra slags olika lösningar en att hota någon, Jag vet att jag gjorde fel fast jag har tänkt ut det och vet vad jag kan göra bättre, Ingen person är helt perfekt man gör alltid misstag på nått sätt utan att veta att man tänker på det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Fullt förstårligt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka