Nekad BENNY BHEO | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elias.123456

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? mvb9798

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benny Sundström. Benny är 27 år gammal och kommer från Stockholm. När Benny växte upp så fanns det inte alltid pengar för att sätta mat på bordet. Bennys pappa lämnade de när Benny var 2 år gammal, så hans mamma fick kämpa med 2 olika jobb för att kunna försörja Benny och hans 3 syskon under hela hans uppväxt. Detta tog hårt på Benny att alltid behöva se sin mamma slita så hårt.
Benny var ofta ute på gården och spelade fotboll med de andra ungarna i området. De brukade vara ca 15 pers som spelade fotboll varje dag. Deras liv gick ut på att vakna, gå ut och leka, gå in och äta, gå ut, och sedan gå och sova. De spenderade det mesta av sin tid utomhus.
När Benny var 14 år så hade området under dessa år förändrats en del. Flera hade gått fel vägar i livet, flera hade börjat knarka, hålla på med vapen och andra kriminella aktiviteter. Detta var något som Benny såg varje dag i sitt liv från och med den här åldern, knark och vapen. Det hade blivit så pass vanligt i hans område och ort.
En speciell dag som Benny aldrig kommer glömma var när han för första gången höll i ett vapen. Han hade under en längre tid hängt med några andra ungdomar från samma område som honom. Det han inte visste var att de höll på med massor av vapen, och levererade vapen, fram och tillbaka. En dag så bad de Benny göra uppdraget. Han fick en pistol som han skulle leverera till en adress. Känslan när han höll i den för första gången kommer han aldrig glömma. Skicklig som Benny var, så klarade han uppdraget och förtjänade stor respekt för de andra ungdomarna och de äldre.
Han började få pengar av de äldre när han fortsatte göra uppdrag åt de, och började kunna hjälpa sin mamma och familj med mat och pengar. Alla dessa pengar, kläder och mat han fick lockade Benny så mycket att han tillslut var så insatt att han inte kunde dra sig ur.
Idag är Benny en av de äldre, som är starkt respekterad. Han bor inte kvar i Stockholm, och flyttar just nu till Unive för att kunna stöta på nya äventyr och människor. Han har inte kvar så mycket gamla vänner, då många gått bort, och han försöker nu hitta nya vänner i Unive.

Andra intressen som Benny har, är fortfarande fotbollen, han gillar att hålla på med bilar och älskar att hjälpa andra. Även om han haft en tuff och ganska grov bakgrund så är Benny fortfarande en riktigt schyst grabb som vill de flesta väl. Hans dröm jobb är att kunna få en anställning på t.ex Mekonomen, då han kan hålla på med bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kommer kunna bidra med en rolig, bra och social rp till servern. Jag tror att jag kommer kunna skapa massor av roliga upplevelser och scenarion med andra spelare på servern. Jag kommer alltid att hålla mig på min seriösa sida när jag rpar och alltid försöka hålla en hög RP nivå. Jag vill kunna vara med och skapa långa och roliga scenarion, som är roliga för båda parter, oavsett vem som vinner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte alltid bara ska spela för sin egen vinst. Man måste kunna klara av att förlora i ett scenario. Ett scenario kan vara kul även fast man inte vinner. Att spela för motpartens vinst betyder att man ska spela så det är kul för båda parter, båda parterna ska ha en chans att vinna. Man måste tänka på att den andra parten också spelar på servern för att ha roligt och också vill ha chans att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla reglerna, flera gånger. Metagaming innebär att du tar information utanför spelet in till din karaktär, från t.ex discord. Combat loggning innebär att du stänger av mitt i ett scenario, vilket inte är tillåtet. RDM, betyder Random Deathmatch, att du dödar någon utan anledning. Sunt förnuft, innebär att du ska tänka logiskt när du rpar och inte göra något som du inte hade gjort irl. Det är grunden till rpn och alla regler. Powergaming innebär att du antingen bara spelar för makt och pengar, men även om du t.ex inte rpar på skador i bilolyckor. Alltså att du spelar med omänskliga krafter.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat lite på andra servrar tidigare men känner nu att jag vill ta min RP till en ny nivå och börja spela på Unive. Jag vill kunna bevisa på att jag kan ha en hög RP nivå och jag vill även kunna göra många roliga scenarion som är roliga för båda parter.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror jag har fått med det mesta. Tack för mig :)

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd p-ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka