- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin
Vad är ditt discord namn? benmeister1337
Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Örjan Samatar
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, målmedveten, eftertänksam.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en vanlig svensk familj och har alltid haft ett starkt intresse för ordning, ansvar och att hjälpa andra. Efter flera år av olika arbeten har han flyttat till staden för att skapa sig ett bättre liv och bygga upp en stabil framtid. Målet är att skaffa ett lagligt arbete, skapa nya kontakter och utveckla sin karaktär genom olika upplevelser och relationer inom staden.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och engagerad rollspelande där jag fokuserar på att skapa roliga och realistiska scenarion för både mig själv och andra spelare. Jag värdesätter bra kommunikation, respekt för reglerna och att utveckla min karaktär genom långsiktig karaktärsutveckling. Jag försöker alltid bidra till att alla inblandade får en bra RP-upplevelse.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid försöker vinna själv, utan att man fokuserar på att skapa ett bra och realistiskt scenario för alla inblandade. Om situationen naturligt leder till att min karaktär förlorar, blir gripen eller misslyckas, accepterar jag det och spelar vidare på konsekvenserna istället för att försöka undvika dem på orealistiska sätt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte medvetet brutit mot några regler. Om jag skulle göra ett misstag tar jag till mig feedback, rättar till det och ser till att inte upprepa samma fel igen. Jag tycker att regler finns för att skapa en bättre upplevelse för alla spelare.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och seriös spelare som uppskattar realistisk rollspel. För mig handlar RP om att skapa bra historier tillsammans med andra spelare snarare än att vinna situationer. Jag är öppen för feedback, följer serverns regler och försöker alltid bidra till en positiv spelupplevelse för både mig själv och andra
Vad är ditt discord namn? benmeister1337
Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Örjan Samatar
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, målmedveten, eftertänksam.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en vanlig svensk familj och har alltid haft ett starkt intresse för ordning, ansvar och att hjälpa andra. Efter flera år av olika arbeten har han flyttat till staden för att skapa sig ett bättre liv och bygga upp en stabil framtid. Målet är att skaffa ett lagligt arbete, skapa nya kontakter och utveckla sin karaktär genom olika upplevelser och relationer inom staden.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och engagerad rollspelande där jag fokuserar på att skapa roliga och realistiska scenarion för både mig själv och andra spelare. Jag värdesätter bra kommunikation, respekt för reglerna och att utveckla min karaktär genom långsiktig karaktärsutveckling. Jag försöker alltid bidra till att alla inblandade får en bra RP-upplevelse.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid försöker vinna själv, utan att man fokuserar på att skapa ett bra och realistiskt scenario för alla inblandade. Om situationen naturligt leder till att min karaktär förlorar, blir gripen eller misslyckas, accepterar jag det och spelar vidare på konsekvenserna istället för att försöka undvika dem på orealistiska sätt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte medvetet brutit mot några regler. Om jag skulle göra ett misstag tar jag till mig feedback, rättar till det och ser till att inte upprepa samma fel igen. Jag tycker att regler finns för att skapa en bättre upplevelse för alla spelare.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och seriös spelare som uppskattar realistisk rollspel. För mig handlar RP om att skapa bra historier tillsammans med andra spelare snarare än att vinna situationer. Jag är öppen för feedback, följer serverns regler och försöker alltid bidra till en positiv spelupplevelse för både mig själv och andra