Accepterad Bennesnus | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bennesnus

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198414477178/

Ditt Hex-ID: 11000011b12b77a

Vad är din discord tagg? Bennesnus#5948

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Fail RP, Springer med folk i TH, använder in /me när han hoppar in med en person i bilen samt spelar för makt och pengar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde 2 misstag som krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vårt gäng blev beskjuta av black cobra, sen åkte vi dit för att snacka med dem först, men de var inte samarbetsvilliga så vi gav tillbaka. Det som hände var att vi åkte tillbaka för att skjuta tillbaka, de som händer efter det är att vi dödar hela laget, sen sökte jag runt på hela området och hittar en kille som sitter och gömmer sig, så jag tar en pistol och riktar mot han, sen tar jag han som hostage för att inte bli beskjuten om han hade vapen, sen kollade jag igenom han och hittade skott så tog de medans jag sökte igenom han, tog hans väska för att kolla så han inte hade vapen i den, sen lämnade jag tillbaka både väskan och skotten som han hade,. Sen efter det så kommer det flera i hans gäng och börjar skjuta och hela scenariot kaos, alla börja prata i mun och jag får panik för alla säger att vi ska göra olika saker, så börjar springa med killen sen sätter mig i bilen och glömmer att skriva en /me för att det är stressigt bilen rullade ingen stans. hela scenariot från vår sida va helt kaos, alla skrek åt alla och att vi skulle göra det ena och det andra, vi skulle hit och dit. (blev av med krimrollen)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte, jag förstår bannen men hoppas ni förstår från min sida också, vet vad jag har gjort fel nu och alla gör misstag här i livet. Man lär sig av sina misstag, och ångrar det grovt. kommer inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att jag sprang från polisen när de hade rpat in mig i deras civ bil.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, ta det lugnt och tänka igenom allt innan jag gör några förhastade slutsatser.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att göra det snyggare än vad som hänt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka