Accepterad Bennesnus | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bennesnus

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198414477178/

Ditt Hex-ID: 11000011b12b77a

Vad är din discord tagg? Bennesnus#5948

Vem var det som bannade dig? Piggelin

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunförnuft failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sprang från polisen när de hade tagit mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va i gruvan och högg diamanter, sen tar jag en koenigsegg (som var stulen) och körde in mot stan för att sälja av mina diamanter, men på motorvägen står en civilare som kör efter mig för att jag kör för snabbt, vi kör in i stan och sen krockar jag in i ett träd och står still tills polisen e framme, de ber mig gå ut bilen och ta upp händerna, de satte på mig handbojar och försökte sätta in mig i deras bil, polisen skriver "öppnar dörren" "sätter han i baksätet" "stänger dörren" men jag satt inte i bilen och kunde inte hoppa in i bilen, så jag säger till polisen att ta av bojaran så jag kan hoppa in i bilen, men väljer istället att springa iväg vilket han tar som felaktig rp, de jagar inte mig eller något utan väljer att sätta en ban på mig. Enligt de så kan man inte göra så i verkligheten, men jag har sätt massa folk på olika ställen som har blivigt intagna i en polisbil och sen springer iväg, och även springer iväg innan de är i bilen. Men han tyckte jag körde failrp vilket jag tycker är rätt mycket rp eftersom det finns folk som gör så i verkligheten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban eftersom man kan springa iväg och/eller hoppa ur en polisbil. Enligt de är det suntförnuft failrp, men som sagt, det finns folk som gör sakerna i verkligheten, ska det vara helt rätt så skulle de jagat mig och ta mig igen, och isåfall hämta en ny polisbil för att få in mig i bilen eftersom det inte gick att sätt mig i den.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varigt bannad innan. är ny på servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra som de ville och hoppat in i deras bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte springa från polisen för att de är emot reglerna tydligen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka