Accepterad Benne69 | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benne69

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex Stenqvist

Vad är ditt discord namn? Benne#4785

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Pelle Andersson, och är född 2001-01-02. Pelle gillar bilar speciellt Audi. När Pelle var liten så dog hans pappa han va jätte ledsen så nu har han inga känslor. Pelles mamma bor i USA Pelle brukar skicka pengar till sin mamma för han älskar henne. Pelle brukar små snatta typ saker och bilar. Pelle är galen när han blir arg för han har lågt temperament. När han va 18år så blev han skickad till HVB för grov misshandel i 2 år. Han kommer från Polen från början men när han va 9år kom han till Sverige.
Nu är han 21år så gick hans LVU bort och nu vill han leva det riktiga livet. Nu vill Pelle tjäna pengar och bilar. Hans barndoms vän Olek som han bruka spela fotboll med dog när han gick på Olek`s begravning så blev han ledsen och nu är han farlig och vill bli kriminell, hans favorit mat är pizza för Pelle och Olek bruka äta det när dom va små. Olek´s pappa är död men han mamma lever och Pelle brukar skicka pengar till henne också. Nu är Pelle arg han vill ju inte sova ute om dagarna så nu väntar han på om Unive staden ska låta han stanna och bli Unive medborgare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det är den enda servern som går att spela på och det är inga fail rp på den och jag vill utveckla min rp som medborgare på unive och att kunna ta jobb som jag inte kan nu som icke medlem, typ jobba på Falck och Mekko och typ Inquisitor. och den enda logiska servern rn och vill utveckla min rp och sånt dära. Har vänner och folk som kör det så det är extra kul och gillar polisens rp och krims rp ambulans och det där.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att utveckla och få mer vänner bli krim och sen ha kul för att jag ser typ folk med importer och alla andra som rpar det ser så kul ut för min framtida rp och vill utveckla den. Och att kanske köpa ett hus och lite mer.

Hur hittade du Unive? Min kompis visa mig och fick sen en pc och nu spelar jag nästan varje dag det är en väldigt kul server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka