Accepterad Benne69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benne69

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199274620909/

Ditt Hex-ID: 11000014e5777ed

Vad är din discord tagg? Benne#4785

Vem var det som bannade dig? RealNobody

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image (10).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dam valde banna mig för jag ej kunde bete mig med mitt sociala rp jag bara tramsade runt och lekte, Men jag har en stor plan för min rp har rpat på andra servers jag har skit social rp nu. Men det var bra att dom banna mig för då var mitt socialt rp dåligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tagen till support och dom sa att min rp var jätte dålig för jag la upp på tiktok när jag lallade på Unive med en kompis jag bara tramsade runt men nu har mitt socialt rp blivit 100 gånger bättre då jag har varit medlemskaps ansvarig på ortenwave jga kan alla regler på FiveM Sverige så jag är jätte bra på att rpa och jag ångrade mig att jag tramsade runt jag borde vara seriöst istället och ha kul med mitt sociala rp men jag valde att tramsa runt och jag ångrar det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker själv att det var bra att dom bannade mig eftersom jag förtjänade det jag hade ju dålig rp då, Medans jag förstörde för dom andra som rpade på servern för jag hade den sämsta rpn men nu har den blivit 30 gånger bättre så jag ångrar för det jag gjorde och jag tycker själv att min ban var bra för jag han lära mig lite mer om rp jag har byggt upp flera fiveM servers och jag har själv vart Staff på massa servers och jag har ägt ett flertal servers så jag vet ganska mycket om rp nu så jag vill komma tillbaka till Unive för att visa alla att jag har den bästa rpn som finns.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har tidigare blivit bannad för små saker som jag ångrar tex vdm, Att jag dödade någon med bil utan annldening men det var ungefär 2021 ganska länge sen men jag lär mig fort av mina banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag borde inte lallat och läst alla regler som finns på Unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket att jag tex inte ska förstöra för dom andra jag vill ju ha den bästa rpn som finns.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes fattar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka