Nekad Benne528 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benne528

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Vad är ditt discord namn? Benne528#50004

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter edvin svensson och är 26 år och gillar bilar och han vill bli en av dom som jobbar med bilar så han vill kunna bli en av dom

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp eftersom jag har rpat i några år så jag vet hur man rpar bra så det är därför och för man kan få mer uttnytja av medlemskap på servern eftersom man kan få fler jobb osv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du ska spela som om det är på riktigt. Om du är beväpnad måste du försvara ditt liv och göra som du blir tillsagd. Om någon slår ner dig, gå inte upp och slå tillbaka, då har de helt klart vunnit. Det betyder att du ska spela som om det är på riktigt. Om du är beväpnad måste du försvara ditt liv och göra som du blir tillsagd. Om någon slår ner dig, gå inte upp och slå tillbaka, då har de helt klart vunnit.

Hur hittade du Unive? jag hittade det genpom att jag såg det på en stream så ville jag testa och nu vill jag bki medlem så jag kan få fler jobb osv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka